Aylin Livaneli Albümleri




Aylin Livaneli - Sevda Değil (1991)

Sevda Değil
Deniz Gözleri
Gül Biraz
Sen Ve Ben
Sevgin
Yeminlerde Sen
Eski Tüfek
Son Gece
Akdeniz








Aylin Livaneli - Bana Müsade (1992)

Arama
Bana Müsade
Canlan Biraz
Göçebe
Günler Geçmez
It’s My Life
Olmaz Olmaz
Uç Benimle
When I Need You







Aylin Livaneli – Aylin Livaneli Söylüyor (1993)

Ölmek Var Dönmek Yok
Yan Yangınım
Sil Baştan
Çakmak Çakmak
Aynalar
Haksızlık Bu
Aşk Olsun
Başaramadık
Senden Sonra
Senin Sevdan








Aylin Livaneli – Don’t Go (1993)

Don’t Go
Oryental Girl
Lorke
Desert Night
Diamons Cash
Captured
11.59
Hold Me
T.t.t Turn Arround
Leave Me Alome
That Boy







Aylin Livaneli - Okulu Asardım (1995)

Okulu Asardım
Aşk Bir Savaştır








Aylin Livaneli – Hadi Gel (1996)



Hadi Gel Uzatma
Baby u Don't Love Me
Bass Nation Olivas Latin Mix
Paperboys Light Club
Bass Nation Club Mix








Aylin Livaneli - Aşkına Kanmam (1997)

Hadi Gel Uzatma
Askina Kanmam
Rain
I Dont Wanna Be Friends
Life In Solitude
Ask Yasak Bana
Saril Bana
If You Should Go
Love Is The Answer
Before I Say Goodbye










Aylin Livaneli - Love is The Answer (2008)

I Wanna Be Your Lover
If You Should Go
Love Is The Answer
Rain
Before I Say Good Bye
Love Don't Come Easy
The Devil You Are
Life In Solitude
Fatal Kiss
Baby U Don't Love Me & Bass Nation Clubmix
Baby U Don't Love Me & Bass Nation & Olivas Latin Mix
Baby U Don't Love Me & Paperboys Light Club

0 yorum:

Yorum Gönder