Mithat Körler Albüm ve 45'likleri



45’likler


A Yüzü
Garip Oldum

B Yüzü
Baktığım Her Yerde








A Yüzü
Gören Gözlerim

B Yüzü
Oyuncak Gibiyim




Albümler





Mithat Körler - Gözlerini Yesinler & Askerim Ana

Askerim Ana & Vur Davulcu
Aynı Çatı Altında
Bir Zamanlar
Bu Yaz Geçen Günlerimiz & Maşallah
Büyüleyen Gözlerinle
Dünya Tatlısı
Gözlerini Yesinler
Gülmek Sana Yakışıyor
Gülsene Güzel
Hayat Arkadaşım
Sana Hasret Gideceğim
Sen İlk Değil Son Değilsin
Tanrım Seni Korusun
Yağmur Gözlüm & Seviyorum İşte
Yine Bu Yıl Ada Sensiz









Mithat Körler - Son Kararım


Anma Arkadaş
Herşey Bitmiştir Artık
Huzurum Kalmadı
Nikahsız Aşk
Of Nenem
Şerefine
Son Kararım
Yaktı Beni
Yeni Bir Aşk Arıyorum
Yüzünü Görmek İstemem









Mithat Körler - Uslanmıyorsun


Anla Halimden
Kıymetini Bilemedin
Ne Olursun
Neşesi Bilir
Olsun
Potpori (Ağlama Değmez Hayat & Deniz Ve Mehtap & Samanyolu & Buruk Acı)
Potpori (Heryerde Kar Var & Yağmurlu Bir Gün & Atlı Karınca & Olmuyor)
Seni Sordum Yıllara
Şansım Açıldı
Uslanmıyorsun
Yandı Gönlüm
Yük Treni








Mithat Körler - İyi Gidiyor


Adını Söyle
Bak Bak
Bir Daha Söyle
Bizim Sevgimiz
Emirdağ Türküsü
Es Es Marşı
Gurbet Sokakları
Gül Olup Açılmıştık
Gün Oldu
İyi Gidiyor
Sana Bir Şarkı Yazdım
Uslanmıyorsun









Mithat Körler - Gönül Salıncağı


Aşığız Sana Türkiye
Bir Garip Yolcu
Çaresizim
Gönül Salıncağı
Kolay mı Ayrılmak
Korkutamaz Beni
Mest Olalım
Sonbahar Rüzgarları









Mithat Körler - Seviyorum


Aşığım Sana Türkiye’m
Aşkımızın Yaş Günü
Bak Bak
Dedikodu
Dert Oldun
Ey Güzel Kırım
Gitme
Harmana Sererler Sarı Samanı
Seviyorum Sevdim Allah
Ya Giderim Ya Ölürüm









Mithat Körler - Yeniden Başlasak & Yaylalar


Ah Gönlümü Çalan Yar
Bir Sevgi istiyorum
Deliyim Seviyorum
Dönemem
Hoplayın Kızlar
Kara Sevda
Şampiyonuz Biz
Uslanmıyorsun
Yaylalar
Yeniden Başlasak
Yine de Seninim









Mithat Körler - Aşka Aşk


Bizi Kıskananlar Çatlasın Şimdi
Çaresizim
Dönemem
Göz Göze Gelmek İstemem
Hoplayın Kızlar
Senden Vazgeçemem
Son Kararım
Sürgünlerdeyim
Yaylalar
Yeni Bir Aşk Arıyorum
Yaylalar (Remix)









Mithat Körler - Güneşimi Kaybettim


Alemde Teksin Sen Değişilmezsin
Çaresizim
Çayır Çimen
Güneşimi Kaybettim
Huzurum Kalmadı
Kara Sevda
Nikahsız Aşk
Sürgünlerdeyim
Türkiye’m Canım Benim
Yinede Seninim









Mithat Körler - Mithat Körlerden Oyun Havaları


Damat Havası
Dere Boyu Kavaklar
Dön Bana
Gel Yarim
Hadi Yarim Evlenelim
Misket
Ver Coşkuyu Kemancı
Yar Geliyor
Yeminimiz Var
Yüksek Yüksek Tepeler









Mithat Körler - Ben Varım


Ben Varım
Delice
Seni Kalbime Yazdım
Yeniden Başlasak









Mithat Körler - Fikrimin İnce Gülü


Ben Varım
Fikrimin İnce Gülü (Akustik)
Fikrimin İnce Gülü
İnan ki
Kalan Yerini Bilmeli
Şampiyon Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder