Esengül Serisi / Albüm ve 45'likleri \




Esengül – 45’likleri [1971]



Zalim (Anlamıyorsun Gönül Derdinden)
Sana Aşkımı Anlatabilsem





Ayrılık Günü
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin



Secured.in





Esengül – 45’likleri [1972]





Senden Işık Bekledim
Sevip Koklayacağım




Bu Bizim Son Buluşmamız
Manalı Gözlerine




Sensiz Hayat Çekilmiyor
Aşksız Yaşamaktansa



Secured.in





Esengül – 45’likleri [1973]





Taht Kurmuşsun Kalbime
Çok Geç Olmadan





Kalbim Seninle Dolu
Ayrılık Kolay mı Seven İnsana



Secured.in






Esengül – 45’likleri [1974]





Sevdiğimin Kurbanıyım
Sevdiğimin Kurbanıyım (Enstrumantal)
Sensiz Kahrolmuştum
Sensiz Kahrolmuştum (Enstrumantal)




Mutlu Olmanın Çaresi
Sen Mutlu Ettin Beni




Gizli Yaram
Seninle Öleceğim



Secured.in





Esengül – 45’likleri [1975]




Kırılsın Ayaklarım
Deli Gibi Sevdim



Secured.in





Esengül – 45’likleri [1976]





Beterin Beteri Var
Gel Arkadaş Olalım




Seni Sevmekle Suçluyum
Gün Değil Ay Değil


Secured.in





Esengül – 45’likleri [1977]





Hatırım İçin
Çok Üzgünsün Arkadaş


Secured.in








Esengül - Ayrılık Günü


Ayrılık Günü
Sensiz Bırakma Beni
Hasretin İçimde Alevleniyor
Beterin Beteri Var
İçimde Aşk Korkusu Var
Taht Kurmuşsun Kalbime
Kahretmişim Hayatıma
Bu Bizim Son Buluşmamız
Seni Sevdiğimi Söylesem Gelir misin
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin


Secured.in








Esengül – Ayrılık Günü [Yeni]


Ayrılık Günü
Sensiz Bırakma Beni
Hasretin İçimde Alevleniyor
Beterin Beteri Var
İçimde Aşk Korkusu Var
Taht Kurmuşsun Kalbime
Kahretmişim Hayatıma
Bu Bizim Son Buluşmamız
Seni Sevdiğimi Söylesem Gelir misin
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin


Secured.in








Esengül – Best Of

Aşktan Başka Ne Varki
Benim De Herkes Gibi
Çok Geç Kalmadan
Çok Üzgünsün Arkadaş
Gizli Yaram
Hasret İçimde Alevleniyor
İçimde Aşk Korkusu Var
Kırılsın Ayaklarım
Sana Gelmek İstedim
Sen Yabancı Ellerde
Seni Çok Sevdim
Seni Sevdiğimi Söylesem Gelirmisin
Seni Sevmekle Öleceğim
Seninle Öleceğim
Sensiz Bırakma Beni
Taht Kurmuşsun Kalbime
Zalim



Secured.in








Esengül - Beterin Beteri Var [Eski]

Beterin Beteri Var
Deli Gibi Sevdim
Gizli Yaram
Hasretin İçimde Alevleniyor
İçimde Aşk Korkusu Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Zalim


Secured.in








Esengül - Beterin Beteri Var

Beterin Beteri Var
Seni Sevdiğim İçin
Gün Değil Ay Değil
Olan Kalbime Oldu
Çok Geç Olmadan
Enstrumantal
Taht Kurmuşsun Kalbime
Kahretmişim Hayatıma
Uzadı Geceler
Seni Sevmekle Suçluyum
Manalı Gözlerine
Bu Bizim Son Buluşmamız
Enstrumantal


Secured.in








Esengül - Bir Yoksula Rastladım [Eski]

Bir Yoksula Rastladım
Çok Sevdim Suç Sayıldı
Çıra Gibi Yanıyorum
Oldu Mu Bu
Gönül Aşkınla
Baharın Gülleri Açtı
Her Gece Meyhanelerde
Sabah Olmasın
Azap Çemberi
Sende Aşktan Yanmışsın
Her Mevsim
Ne Şam’ın Şekeri


Secured.in









Esengül - Bir Yoksula Rastladım

Bir Yoksula Rastladım
Çok Sevdim Suç Sayıldı
Çıra Gibi Yanıyorum
Oldu mu Bu
Gönül Aşkınla
Baharın Gülleri Açtı
Her Gece Meyhanelerde
Sabah Olmasın
Azap Çemberi
Sen de Aşktan Yanmışsın
Her Mevsim
Ne Şam’ın Şekeri


Secured.in









Esengül – Deli Gibi Sevdim

Bende Sevdim Arkadaş
Bir Haber Bırakmadan
Deli Gibi Sevdim
Dertliler Meyhanesi
Kalpten Seven
Ne Kadar Sevmiştim
Sen Benim İçin
Seni Sevdiğim İçin
Seven Her Şeye Katlanır



Secured.in








Esengül – Dertliler Meyhanesi [Eski]

Ayrılık Günü
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim (Enstrumantal)
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Manalı Gözlerine
Sana Gelmek İstedim
Sensiz Bırakma Beni
Sevdiğimin Kurbanıyım
Taht Kurmuşsun Kalbime



Secured.in








Esengül - Dertliler Meyhanesi

Deli Gibi Sevdim
Seni Sevdiğim İçin
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seven Herşeye Katlanır
Ne Kadar Sevmiştim
Seni Çok Sevdiğimi
Bir Haber Bırakmadan
Olan Kalbime Oldu
Bende Sevdim Arkadaş
Kalpten Seven
Aşktan Başka Ne Var ki


Secured.in








Esengül - Esengül 1976

Aynalar
Olan Kalbime Oldu
Gel Otur Arkadaşım
Kalpten Seven
Aşktan Başka Ne Var ki
Seni Sevdiğim İçin
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seven Herşeye Katlanır
Ne Kadar Sevmişim (Kalbimin Feryadı)
Seni Ne Çok Sevdiğimi


Secured.in








Esengül – Esengül 1

Benim De Herkes Gibi
Beterin Beteri Var
Gel Arkadaş Olalım
Gizli Yara
Gün Değil Ay Değil
İçimde Aşk Korkusu Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Sen Yabancı Ellerde
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Taht Kurmuşsun Kalbimde



Secured.in








Esengül – Esengül 2

Bu Bizim Son Buluşmamız
Çok Geç Kalmadan
Deli Gibi Sevdim
Gizli Yara
İçimde Aşk Korkusu Var
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Sensiz Bırakma Beni
Taht Kurmuşsun Kalbime



Secured.in








Esengül - Esengül 3

Asktan Başka Ne Var ki
Bende Sevdim Arkadaş
Bir Haber Bırakmadan
Deli Gibi Sevdim
Dertliler Meyhanesi
Kalpten Seven
Ne Kadar Sevmiştim
Olan Kalbime Oldu
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seni Çok Sevdiğimi
Seni Sevdiğim İçin
Seven Herşeye Katlanır


Secured.in








Esengül – Esengül 4

Beterin Beteri Var
Deli Gibi Sevdim
Gizli Yaram
Hasretin İçimde Alevleniyor
İçimde Aşk Korkusu Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Zalim



Secured.in








Esengül – Esengül 5

Ayrılık Günü
Beterin Beteri Var
Bu Bizim Son Buluşmamız
Hasretin İçimde Alevleniyor
İçimde Aşk Korkusu Var
Kahretmişim Hayatıma
Seni Sevdiğimi Söylesem Gelir misin
Sensiz Bırakma Beni
Taht Kurmuşsun Kalbime
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin


Secured.in








Esengül - Esengül 6

Ayrılık Günü
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim (Enstrumantal 1)
Elveda Sevdiklerim (Enstrumantal)
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Manalı Gözlerine
Sana Gelmek İstedim
Sensiz Bırakma Beni
Sevdiğimin Kurbanıyım
Taht Kurmuşsun Kalbime



Secured.in








Esengül - Gel Otur Arkadaşım

Gel Otur Arkadaşım
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Aynalar
Bu Bizim Son Buluşmamız
Yüzüme Bakmaya
Gel Arkadaş Olalım
Zalim
Ayrılık Günü
Çok Geç Olmadan Gel
Enstrumental



Secured.in









Esengül - Gizli Yaram

Benimde Herkes Gibi Gizli Yaram
Gel Arkadaş Olalım
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Seni Sevmekle Suçluyum
Gün Değil Ay Değil
Beterin Beteri Var
Gizli Yaram
Taht Kurmuşsun Kalbime
İçimde Aşk Korkusu Var
Sen Yabancı Ellerde
Seninle Öleceğim



Secured.in









Esengül - Karışık

Beterin Beteri Var
Seni Sevdiğim İçin
Gün Değil
Olan Kalbime Oldu
Çok Geç Olmadan
Kahretmişim Hayatıma
Uzadı Geceler
Manalı Gözlerine
Bu Bizim Son
Ayrılık Günü
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim (Enstrümantal)
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Manalı Gözlerine
Sana Gelmek İstedim
Sensiz Bırakma Beni
Sevdiğimin Kurbanıyım
Taht Kurmuşsun Kalbime


Secured.in








Esengül - Kırılsın Ayaklarım

Kırılsın Ayaklarım
Deli Gibi Sevdim
Gizli Yaram
Taht Kurmuşsun Kalbime
Sana Aşkımı Anlatabilsem
İçimde Aşk Korkusu Var
Çok Geç Kalmadan
Sensiz Bırakma Beni
Bu Bizim Son Buluşmamız
Kahretmişim Hayatıma


Secured.in








Esengül - Klasikler 1

Bu Son Buluşmamız
Bir Haber Bırakmadın
Çok Geç Olmadan
Deli Gibi Sevdim
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim
Gizli Yaram
Hasretin İçimde Alevleniyor
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Manalı Gözlerine Bakınca
İçimde Aşk Kokusu Var


Secured.in








Esengül - Klasikler 2

Ayrılık Günü
Beterin Beteri Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Sana Gelmek İstedim
Sen Mutlu Ettin Beni
Sensiz Kahrolmuşum
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Sevdiğimin Kurbanıyım
Taht Kurmuşsun Kalbime
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yoksa
Zalim


Secured.in








Esengül - Seçmeler

Alışmışım Bir Kere
Aşığım Bir Kuluna
Bir Haber Bırakmadan
Gel Arkadaş Olalım
Hatırım İçin
Kalpten Seven
Olan Kalbime Oldu
Sen Mutlu Ettin Beni
Sensiz Kahrolmuşum
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Seven Herşeye Katlanır
Taht Kurmuşsun Kalbime
Zalim


Secured.in








Esengül - Sevda Şarkıları

Bende Sevdim Arkadaş
Bir Haber Bırakmadan
Deli Gibi Sevdim
Dertliler Meyhanesi
Kalpten Seven
Ne Kadar Sevmiştim
Olan Kalbime Oldu
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seni Çok Sevdiğimi


Secured.in








Esengül – Sevdiğimin Kurbanıyım

Kırılsın Ayaklarım
Sevdiğimin Kurbanıyım
Sana Gelmek İstedim
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim (Enstrumantal)
Manalı Gözlerine
Kahretmişim Hayatıma
Taht Kurmuşsun Kalbime
Sensiz Bırakma Beni
Ayrılık Günü
Elveda Sevdiklerim


Secured.in








Esengül - Son Hatıram

Aşığım Bir Kuluna
Bir Sevgili Arıyorum
Bana Sorma
Yollar Kapanmadan


Secured.in








Esengül - Taht Kurmuşsun Kalbime

Benimde Herkes Gibi
Gel Arkadaş Olalım
Gizli Yaram
Gün Değil Ay Değil
İçimde Aşk Korkusu Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Sen Yabancı Ellerde
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Taht Kurmuşsun Kalbime


Secured.in








Esengül - Toprak Ayırdı Beni

Açıldı Ellerim
Adak
Anlat Bana Arkadaş II
Anlat Bana Arkadaş
Ayyaş Gibiyim
Baştan Bozuk Bu Dünya
Bu Kaçıncı Yalvarışım
Hatıra
Neden Saçların Beyazlamış
Neden Saçların
Seni Sevdim Diye


Secured.in








Esengül – Türküola 676

Aynalar
Olan Kalbime Oldu
Bende Sevdim Arkadaş
Kalpten Seven
Dertliler Meyhanesi
Aşktan Başka Ne Var ki
Seni Sevmekle Suçluyum
Deli Gibi Sevdim
Beterin Beteri Var
Seni Sevdiğim İçin
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seven Herşeye Katlanır
Ne Kadar Sevmiştim (Kalbimin Feryadı)
Seni Ne Çok Sevdiğimi


Secured.in








Esengül - Uçup Giden Gençliğime

Uçup Giden Gençliğime
Beni Candan Sevecek
Azap Çemberi
Hatırım İçin
Baharın Gülleri Açtı
Sende Aşktan Yanmışsın
Çok Üzgünsün Arkadaş
Gönül Aşkınla
Oldu mu Bu
Yollar Kapanmadan
Aşığım Bir Kuluna
Çıra Gibi Yanıyorum


Secured.in

Zalim (Anlamıyorsun Gönül Derdinden)
Sana Aşkımı Anlatabilsem





Ayrılık Günü
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin



Secured.in





Esengül – 45’likleri [1972]





Senden Işık Bekledim
Sevip Koklayacağım




Bu Bizim Son Buluşmamız
Manalı Gözlerine




Sensiz Hayat Çekilmiyor
Aşksız Yaşamaktansa



Secured.in





Esengül – 45’likleri [1973]





Taht Kurmuşsun Kalbime
Çok Geç Olmadan





Kalbim Seninle Dolu
Ayrılık Kolay mı Seven İnsana



Secured.in






Esengül – 45’likleri [1974]





Sevdiğimin Kurbanıyım
Sevdiğimin Kurbanıyım (Enstrumantal)
Sensiz Kahrolmuştum
Sensiz Kahrolmuştum (Enstrumantal)




Mutlu Olmanın Çaresi
Sen Mutlu Ettin Beni




Gizli Yaram
Seninle Öleceğim



Secured.in





Esengül – 45’likleri [1975]




Kırılsın Ayaklarım
Deli Gibi Sevdim



Secured.in





Esengül – 45’likleri [1976]





Beterin Beteri Var
Gel Arkadaş Olalım




Seni Sevmekle Suçluyum
Gün Değil Ay Değil


Secured.in





Esengül – 45’likleri [1977]





Hatırım İçin
Çok Üzgünsün Arkadaş


Secured.in








Esengül - Ayrılık Günü


Ayrılık Günü
Sensiz Bırakma Beni
Hasretin İçimde Alevleniyor
Beterin Beteri Var
İçimde Aşk Korkusu Var
Taht Kurmuşsun Kalbime
Kahretmişim Hayatıma
Bu Bizim Son Buluşmamız
Seni Sevdiğimi Söylesem Gelir misin
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin


Secured.in








Esengül – Ayrılık Günü [Yeni]


Ayrılık Günü
Sensiz Bırakma Beni
Hasretin İçimde Alevleniyor
Beterin Beteri Var
İçimde Aşk Korkusu Var
Taht Kurmuşsun Kalbime
Kahretmişim Hayatıma
Bu Bizim Son Buluşmamız
Seni Sevdiğimi Söylesem Gelir misin
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin


Secured.in








Esengül – Best Of

Aşktan Başka Ne Varki
Benim De Herkes Gibi
Çok Geç Kalmadan
Çok Üzgünsün Arkadaş
Gizli Yaram
Hasret İçimde Alevleniyor
İçimde Aşk Korkusu Var
Kırılsın Ayaklarım
Sana Gelmek İstedim
Sen Yabancı Ellerde
Seni Çok Sevdim
Seni Sevdiğimi Söylesem Gelirmisin
Seni Sevmekle Öleceğim
Seninle Öleceğim
Sensiz Bırakma Beni
Taht Kurmuşsun Kalbime
Zalim



Secured.in








Esengül - Beterin Beteri Var [Eski]

Beterin Beteri Var
Deli Gibi Sevdim
Gizli Yaram
Hasretin İçimde Alevleniyor
İçimde Aşk Korkusu Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Zalim


Secured.in








Esengül - Beterin Beteri Var

Beterin Beteri Var
Seni Sevdiğim İçin
Gün Değil Ay Değil
Olan Kalbime Oldu
Çok Geç Olmadan
Enstrumantal
Taht Kurmuşsun Kalbime
Kahretmişim Hayatıma
Uzadı Geceler
Seni Sevmekle Suçluyum
Manalı Gözlerine
Bu Bizim Son Buluşmamız
Enstrumantal


Secured.in








Esengül - Bir Yoksula Rastladım [Eski]

Bir Yoksula Rastladım
Çok Sevdim Suç Sayıldı
Çıra Gibi Yanıyorum
Oldu Mu Bu
Gönül Aşkınla
Baharın Gülleri Açtı
Her Gece Meyhanelerde
Sabah Olmasın
Azap Çemberi
Sende Aşktan Yanmışsın
Her Mevsim
Ne Şam’ın Şekeri


Secured.in









Esengül - Bir Yoksula Rastladım

Bir Yoksula Rastladım
Çok Sevdim Suç Sayıldı
Çıra Gibi Yanıyorum
Oldu mu Bu
Gönül Aşkınla
Baharın Gülleri Açtı
Her Gece Meyhanelerde
Sabah Olmasın
Azap Çemberi
Sen de Aşktan Yanmışsın
Her Mevsim
Ne Şam’ın Şekeri


Secured.in









Esengül – Deli Gibi Sevdim

Bende Sevdim Arkadaş
Bir Haber Bırakmadan
Deli Gibi Sevdim
Dertliler Meyhanesi
Kalpten Seven
Ne Kadar Sevmiştim
Sen Benim İçin
Seni Sevdiğim İçin
Seven Her Şeye Katlanır



Secured.in








Esengül – Dertliler Meyhanesi [Eski]

Ayrılık Günü
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim (Enstrumantal)
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Manalı Gözlerine
Sana Gelmek İstedim
Sensiz Bırakma Beni
Sevdiğimin Kurbanıyım
Taht Kurmuşsun Kalbime



Secured.in








Esengül - Dertliler Meyhanesi

Deli Gibi Sevdim
Seni Sevdiğim İçin
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seven Herşeye Katlanır
Ne Kadar Sevmiştim
Seni Çok Sevdiğimi
Bir Haber Bırakmadan
Olan Kalbime Oldu
Bende Sevdim Arkadaş
Kalpten Seven
Aşktan Başka Ne Var ki


Secured.in








Esengül - Esengül 1976

Aynalar
Olan Kalbime Oldu
Gel Otur Arkadaşım
Kalpten Seven
Aşktan Başka Ne Var ki
Seni Sevdiğim İçin
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seven Herşeye Katlanır
Ne Kadar Sevmişim (Kalbimin Feryadı)
Seni Ne Çok Sevdiğimi


Secured.in








Esengül – Esengül 1

Benim De Herkes Gibi
Beterin Beteri Var
Gel Arkadaş Olalım
Gizli Yara
Gün Değil Ay Değil
İçimde Aşk Korkusu Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Sen Yabancı Ellerde
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Taht Kurmuşsun Kalbimde



Secured.in








Esengül – Esengül 2

Bu Bizim Son Buluşmamız
Çok Geç Kalmadan
Deli Gibi Sevdim
Gizli Yara
İçimde Aşk Korkusu Var
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Sensiz Bırakma Beni
Taht Kurmuşsun Kalbime



Secured.in








Esengül - Esengül 3

Asktan Başka Ne Var ki
Bende Sevdim Arkadaş
Bir Haber Bırakmadan
Deli Gibi Sevdim
Dertliler Meyhanesi
Kalpten Seven
Ne Kadar Sevmiştim
Olan Kalbime Oldu
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seni Çok Sevdiğimi
Seni Sevdiğim İçin
Seven Herşeye Katlanır


Secured.in








Esengül – Esengül 4

Beterin Beteri Var
Deli Gibi Sevdim
Gizli Yaram
Hasretin İçimde Alevleniyor
İçimde Aşk Korkusu Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Zalim



Secured.in








Esengül – Esengül 5

Ayrılık Günü
Beterin Beteri Var
Bu Bizim Son Buluşmamız
Hasretin İçimde Alevleniyor
İçimde Aşk Korkusu Var
Kahretmişim Hayatıma
Seni Sevdiğimi Söylesem Gelir misin
Sensiz Bırakma Beni
Taht Kurmuşsun Kalbime
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin


Secured.in








Esengül - Esengül 6

Ayrılık Günü
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim (Enstrumantal 1)
Elveda Sevdiklerim (Enstrumantal)
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Manalı Gözlerine
Sana Gelmek İstedim
Sensiz Bırakma Beni
Sevdiğimin Kurbanıyım
Taht Kurmuşsun Kalbime



Secured.in








Esengül - Gel Otur Arkadaşım

Gel Otur Arkadaşım
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Aynalar
Bu Bizim Son Buluşmamız
Yüzüme Bakmaya
Gel Arkadaş Olalım
Zalim
Ayrılık Günü
Çok Geç Olmadan Gel
Enstrumental



Secured.in









Esengül - Gizli Yaram

Benimde Herkes Gibi Gizli Yaram
Gel Arkadaş Olalım
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Seni Sevmekle Suçluyum
Gün Değil Ay Değil
Beterin Beteri Var
Gizli Yaram
Taht Kurmuşsun Kalbime
İçimde Aşk Korkusu Var
Sen Yabancı Ellerde
Seninle Öleceğim



Secured.in









Esengül - Karışık

Beterin Beteri Var
Seni Sevdiğim İçin
Gün Değil
Olan Kalbime Oldu
Çok Geç Olmadan
Kahretmişim Hayatıma
Uzadı Geceler
Manalı Gözlerine
Bu Bizim Son
Ayrılık Günü
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim (Enstrümantal)
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Manalı Gözlerine
Sana Gelmek İstedim
Sensiz Bırakma Beni
Sevdiğimin Kurbanıyım
Taht Kurmuşsun Kalbime


Secured.in








Esengül - Kırılsın Ayaklarım

Kırılsın Ayaklarım
Deli Gibi Sevdim
Gizli Yaram
Taht Kurmuşsun Kalbime
Sana Aşkımı Anlatabilsem
İçimde Aşk Korkusu Var
Çok Geç Kalmadan
Sensiz Bırakma Beni
Bu Bizim Son Buluşmamız
Kahretmişim Hayatıma


Secured.in








Esengül - Klasikler 1

Bu Son Buluşmamız
Bir Haber Bırakmadın
Çok Geç Olmadan
Deli Gibi Sevdim
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim
Gizli Yaram
Hasretin İçimde Alevleniyor
Kahretmişim Hayatıma
Kırılsın Ayaklarım
Manalı Gözlerine Bakınca
İçimde Aşk Kokusu Var


Secured.in








Esengül - Klasikler 2

Ayrılık Günü
Beterin Beteri Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Sana Gelmek İstedim
Sen Mutlu Ettin Beni
Sensiz Kahrolmuşum
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Sevdiğimin Kurbanıyım
Taht Kurmuşsun Kalbime
Yüzüme Bakmaya Yüzün Yoksa
Zalim


Secured.in








Esengül - Seçmeler

Alışmışım Bir Kere
Aşığım Bir Kuluna
Bir Haber Bırakmadan
Gel Arkadaş Olalım
Hatırım İçin
Kalpten Seven
Olan Kalbime Oldu
Sen Mutlu Ettin Beni
Sensiz Kahrolmuşum
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Seven Herşeye Katlanır
Taht Kurmuşsun Kalbime
Zalim


Secured.in








Esengül - Sevda Şarkıları

Bende Sevdim Arkadaş
Bir Haber Bırakmadan
Deli Gibi Sevdim
Dertliler Meyhanesi
Kalpten Seven
Ne Kadar Sevmiştim
Olan Kalbime Oldu
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seni Çok Sevdiğimi


Secured.in








Esengül – Sevdiğimin Kurbanıyım

Kırılsın Ayaklarım
Sevdiğimin Kurbanıyım
Sana Gelmek İstedim
Dertliler Meyhanesi
Elveda Sevdiklerim (Enstrumantal)
Manalı Gözlerine
Kahretmişim Hayatıma
Taht Kurmuşsun Kalbime
Sensiz Bırakma Beni
Ayrılık Günü
Elveda Sevdiklerim


Secured.in








Esengül - Son Hatıram

Aşığım Bir Kuluna
Bir Sevgili Arıyorum
Bana Sorma
Yollar Kapanmadan


Secured.in








Esengül - Taht Kurmuşsun Kalbime

Benimde Herkes Gibi
Gel Arkadaş Olalım
Gizli Yaram
Gün Değil Ay Değil
İçimde Aşk Korkusu Var
Sana Aşkımı Anlatabilsem
Sen Yabancı Ellerde
Seni Sevmekle Suçluyum
Seninle Öleceğim
Taht Kurmuşsun Kalbime


Secured.in








Esengül - Toprak Ayırdı Beni

Açıldı Ellerim
Adak
Anlat Bana Arkadaş II
Anlat Bana Arkadaş
Ayyaş Gibiyim
Baştan Bozuk Bu Dünya
Bu Kaçıncı Yalvarışım
Hatıra
Neden Saçların Beyazlamış
Neden Saçların
Seni Sevdim Diye


Secured.in








Esengül – Türküola 676

Aynalar
Olan Kalbime Oldu
Bende Sevdim Arkadaş
Kalpten Seven
Dertliler Meyhanesi
Aşktan Başka Ne Var ki
Seni Sevmekle Suçluyum
Deli Gibi Sevdim
Beterin Beteri Var
Seni Sevdiğim İçin
Sen Benim İçin Ben Senin İçin
Seven Herşeye Katlanır
Ne Kadar Sevmiştim (Kalbimin Feryadı)
Seni Ne Çok Sevdiğimi


Secured.in








Esengül - Uçup Giden Gençliğime

Uçup Giden Gençliğime
Beni Candan Sevecek
Azap Çemberi
Hatırım İçin
Baharın Gülleri Açtı
Sende Aşktan Yanmışsın
Çok Üzgünsün Arkadaş
Gönül Aşkınla
Oldu mu Bu
Yollar Kapanmadan
Aşığım Bir Kuluna
Çıra Gibi Yanıyorum


Secured.in

0 yorum:

Yorum Gönder