Uğur Bayar Serisi [Bütün LP ve Albümleri]



UĞUR BAYAR






Mini Biyografi


01.05.1957'de Adana'da doğdu, küçük yaşlardan beri müzikle iç içe yaşadı.Dönemin en iyi hocalarından müzik, nota ve ney dersleri alarak müziğe başladı. 1977 yılında İstanbul'a gelerek profesyonel olarak müzisyenlik yapmaya başladı. Enstrüman olarak neyi geliştirerek dönemin ünlü sanatçılarına (Orhan Gencebay, Ferdi Tayfur, Neşe Karaböcek, Gönül Akkor, Kamuran Akkor, Müslüm Gürses, Mine Koşan...) sahnede ve albümlerinde eşlik etti.Daha sonra müzik derslerine ağırlık vererek kendini geliştirdi ve beste yeteneğini keşfetti.

İlk bestesi ''Sev Yeter'' ile çok büyük bir çıkış yaptı. Bu eseri Müslüm Gürses ve Kamuran Akkor gibi birçok sanatçı tarafından seslendirildi. Beste çalışmalarına devam ederek ''Sensiz Yaşamaya Alışacağım, ''Yaranamadım'' (Müslüm Gürses, Bülent Ersoy) ''Yorgun, Bırakın Gitsin, Gel de Yaşa, İşte Dostlar....(İbrahim Tatlıses), Ayrılamam, Boynu Bükükler, Acıların Çocuğu, Haram (Emrah), Hesabım Bitmedi, Gözün Sevem (Hakan Taşıyan) gibi birçok sanatçının albümlerinde müzik yönetmenliği kimliğiyle ve klasikleşen besteleriyle müzik dünyasındaki yerini aldı.


1980 yılından sonra kendisinin seslendirdiği eserleriyle 2 LP ve 11 albüm çalışması yaptı.İlk albüm çalışması olan 'Sevmeli' ile çok büyük ses getirdi.








UĞUR BAYAR & AFFET SEVGİLİM


Uğur Bayar - Affet Sevgilim
Uğur Bayar - Bir Şans Daha Ver
Uğur Bayar - Bitsin Bu Hasret
Uğur Bayar - Dokunmayın
Uğur Bayar - Gel Bu Gece
Uğur Bayar - Harcamışlar Seni
Uğur Bayar - Kara Sevda
Uğur Bayar - Oh Olsun
Uğur Bayar - Sen Yoluna


Secured.in









UĞUR BAYAR & CANIN SAĞ OLSUN [1992]


Uğur Bayar - Alo
Uğur Bayar - Ayrılmam Senden
Uğur Bayar - Canın Sağ OLsun
Uğur Bayar - Demedim Ki
Uğur Bayar - Hayat Denen Tiyatro
Uğur Bayar - Istemem
Uğur Bayar - Sakın Üzülme
Uğur Bayar - Uf Oldu
Uğur Bayar - Yandım Arkadaş
Uğur Bayar - Yıllarım Nereye
Uğur Bayar - Yollar


Secured.in









UĞUR BAYAR & CİĞERİMİN KÖŞESİ (NEŞEM GELDİ )


Uğur Bayar - Acımadılar
Uğur Bayar - Buraya Kadar
Uğur Bayar - Ciğerimin Köşesi
Uğur Bayar - Değişmem Seni
Uğur Bayar - Hayret Dünya Nereye Gidiyor
Uğur Bayar - OLmalı
Uğur Bayar - Seni Gördüm Neşem Geldi
Uğur Bayar - Taştan Yürekli
Uğur Bayar - Vefasız Aşkını İstemiyorum
Uğur Bayar - Vur Patlasın Çal Oynasın


Secured.in









UĞUR BAYAR & HAK ETMEDİM [2007]


Uğur Bayar - Bekleyeceğim
Uğur Bayar - Beni Unutma
Uğur Bayar - Birisi Var Yüreğimde
Uğur Bayar - Dünya
Uğur Bayar - Hak Etmedim
Uğur Bayar - Hesabını Sorarım
Uğur Bayar - Kulağın Duymaz
Uğur Bayar - O Yeter
Uğur Bayar - Seviyorum
Uğur Bayar - Vefasızla İşim Olmaz
Uğur Bayar - Yarınsızım Ben


Secured.in










UĞUR BAYAR & MİSAFİR OYUNU LP [1987]


Uğur Bayar - Misafir Oyunu
Uğur Bayar - Ömür Kuş Olmuş
Uğur Bayar - Bir Durak Göremiyorum
Uğur Bayar - Felek Bana Kastetmiş
Uğur Bayar - Nankör Kim
Uğur Bayar - Sev Yeter
Uğur Bayar - Boş Vermeliyiz
Uğur Bayar - Usandım Gecelerden
Uğur Bayar - Kader Bana Gülmedi
Uğur Bayar - Giden Gitsin Güle Güle (Eksik)



Secured.in



[IMG]http://img168.imageshack.us/img168/2383/ayirac33.jpg[/IMG





UĞUR BAYAR & NE GÜNLERE KALDIK [2008]


Uğur Bayar - Yarabbi Ne Günlere Kaldık
Uğur Bayar - Cezasındayım
Uğur Bayar - Kurtar Allahım
Uğur Bayar - Dostlardan Korktum
Uğur Bayar - Tanımam
Uğur Bayar - Şükret Haline
Uğur Bayar - Kalemin Karıldı
Uğur Bayar - Alıştım
Uğur Bayar - Ya Sen Ya Hiç
Uğur Bayar - KurtarAllahım (Remix)


Secured.in









UĞUR BAYAR & OLMAZ OLSUN


Uğur Bayar - Boş Ver Üzülme
Uğur Bayar - Bu Son Olsun
Uğur Bayar - Gözümde Tütüyorsun
Uğur Bayar - Hasret Bitince
Uğur Bayar - Kısmetini Kendin Ara
Uğur Bayar - O Günü Bekliyorum
Uğur Bayar - Olmaz Olsun
Uğur Bayar - Seni Düşünüyorum
Uğur Bayar - Sev Beni
Uğur Bayar - Suçlu Kim
Uğur Bayar - Topraklara Girmeden
Uğur Bayar - Tövbe


Secured.in









UĞUR BAYAR & PARA [1990]


Uğur Bayar - Acıdım Sana
Uğur Bayar - Ateşe Düş Aşka Düşme
Uğur Bayar - Beni Düşünme
Uğur Bayar - Böyle Sevda Olur mu
Uğur Bayar - Bu Kadar da Olmaz ki
Uğur Bayar - Ellerin Olacak mısın
Uğur Bayar - Kime Gönül Vereyim
Uğur Bayar - Para
Uğur Bayar - Sen Başkasın
Uğur Bayar - Sevmek Bana Yaramıyor


Secured.in









UĞUR BAYAR & SEVENLER AYRILMASIN (SON VER ALLAHIM) [1997]


Uğur Bayar - Ayrılık Acısı
Uğur Bayar - Bekliyorum
Uğur Bayar - Doğma Güneş
Uğur Bayar - Eyvah Ben Ne Yaptım
Uğur Bayar - Gözüm Kaldı Gozlerinde
Uğur Bayar - Gülmek Benim Neyime
Uğur Bayar - SevenLer Ayrılmasın
Uğur Bayar - Son Ver Allahım
Uğur Bayar - Vurun (Aglarım)
Uğur Bayar - Zor Geliyor


Secured.in









UĞUR BAYAR & SEVMELİ [1990]


Uğur Bayar - Alacağım Var
Uğur Bayar - Dünya Benim Olurdu
Uğur Bayar - Haram Olsun
Uğur Bayar - Kalbimi Sokakta Bulmadım
Uğur Bayar - Nereden Sevdim Seni
Uğur Bayar - Sen O Zaman İnsansın
Uğur Bayar - Seni Görünce
Uğur Bayar - Sevmeli
Uğur Bayar - Sevmez Olaydım
Uğur Bayar - Sevmiyor
Uğur Bayar - Yar OLmaz


Secured.in









UĞUR BAYAR & SEV BENİ LP [1987]


Uğur Bayar - Boş Ver Üzülme
Uğur Bayar - Bu Son Olsun
Uğur Bayar - Gözümde Tütüyorsun
Uğur Bayar - Hasret Bitince
Uğur Bayar - Kısmetini Kendin Ara
Uğur Bayar - O Günü Bekliyorum
Uğur Bayar - Olmaz Olsun
Uğur Bayar - Seni Düşünüyorum
Uğur Bayar - Sev Beni
Uğur Bayar - Suçlu Kim
Uğur Bayar - Topraklara Girmeden
Uğur Bayar - Tövbe


Secured.in









UĞUR BAYAR & SÖYLEYEMEM


Uğur Bayar - Benden Habersiz
Uğur Bayar - Esirin miyim
Uğur Bayar - Gönlümün Meleği
Uğur Bayar - Senin İçin
Uğur Bayar - Sevecegi Yok
Uğur Bayar - Söyleyemem
Uğur Bayar - Uzamamalıydı


Secured.in









UĞUR BAYAR & USANDIM GECELER


Uğur Bayar - Bir Durak Göremiyorum
Uğur Bayar - Boş Vermeliyiz
Uğur Bayar - Dert Çekmeyen
Uğur Bayar - Felek Bana
Uğur Bayar - Kader Bana Gülmedi
Uğur Bayar - Misafir Oyunu
Uğur Bayar - Nankör Kim
Uğur Bayar - Ömür Kuşu
Uğur Bayar - SeninLe Öyle
Uğur Bayar - Sev Yeter
Uğur Bayar - Sevginin Ötesinde
Uğur Bayar - Tövbekar Oldum
Uğur Bayar - Usandım Geceler


Secured.in



0 yorum:

Yorum Gönder