Arif Susam Diskografisi //24 Albüm\\





MİNİ BİYOGRAFİ


Arif Susam Biyografisi ve Hayatı :
1956 Elazığ doğumlu olan Arif Susam İstanbul konservatuarı klasik batı müziği bölümünde yatılı olarak sekiz yıl öğrenim gördü. Piyano, sibemol klarnet, alto saksafon, tenor saksafon sanatçının çaldığı enstrümanlardır.
1977 yılında askerliğini Yeniköy Kalender Orduevi' nde orkestra şefi olarak yaptı. Askerden önce çeşitli orkestralarda nefesli ve klavyeli enstrümanlar çaldı.

Arif Susam' ın Çalışmaları :
Füsun Önal, Ersan Erdura, Esin Engin, Ertan Anapa, Nurhan Damcıoğlu gibi sanatçılara eşlik etti. 1984 yılında " Efsane Aşk " adlı albüm sanatçının ilk albümüdür.
Bu güne kadar albüm çalışmaları dışında, 4 sinema ve video filminde başrol oynadı. En çok satan albümü 1984 yılında '' Yıldönümü '' bir milyon beşyüzbin rakamına ulaştı. Aynı zamanda bu albüm sayesinde Arif Susam tüm Türkiye ve yeryüzünde yaşayan tüm gurbetçilerimiz tanımış oldu.
1982 yılında Tarabya' da tek başına piyanosuyla programlara başladı ve Köşen Restaurant' ta bir fiil 14 yıl program yaptı. 1980 yılında evlendi ve 2 erkek çocuk sahibi. En sevdiği spor futbol olan sanatçı koyu bir Galatasaray taraftarı.






ALBÜMLERİ






ARİF SUSAM - ACIMIYORSAN

Arif Susam - Acımıyorsan
Arif Susam - Bekleyemedin
Arif Susam - Bu Öpücükler Sana
Arif Susam - Cambaz
Arif Susam - Canım Seni İstiyor
Arif Susam - Hayrola
Arif Susam - Kime Harcarsan Harca
Arif Susam - O Gece
Arif Susam - Sana mı Tapacaktım
Arif Susam - Sensizlik Bu
Arif Susam - Çal Oyna
Arif Susam - Şakası Bile Kötü



İndir









ARİF SUSAM - AŞKIMIZ BİTMESİN [1999]

Arif Susam - Aşkımız Bitmesin
Arif Susam - Git Artık
Arif Susam - Haberin Olsun
Arif Susam - Köşe Kapmaca
Arif Susam - Sen Gizli Ağlıyorsun
Arif Susam - Sen ve Ben
Arif Susam - Seninle
Arif Susam - Sevdan Yere Batsın
Arif Susam - Yasak
Arif Susam - İşte Öyle Birisi



İndir









ARİF SUSAM - BENİ DÜŞÜN [1991]

Arif Susam - Aksam Olmadan Gel
Arif Susam - Artık Kadehleri Kırmayacağım
Arif Susam - Beni Düşün
Arif Susam - Bir Güneş Batışında
Arif Susam - Böyle Ayrılık Olmaz
Arif Susam - Böyle Devam Edemeyiz
Arif Susam - Dile Benden Ne Dilersen
Arif Susam - Hiç Şansın Yok
Arif Susam - Karlar Düşer
Arif Susam - Kurtuldum Senden
Arif Susam - Sarsam Diyorum
Arif Susam - Tomurcuk



İndir









ARİF SUSAM - BONCUK GÖZLÜM [1993]

Arif Susam - Alışırım
Arif Susam - Aman Kimseler Duymasın
Arif Susam - Ayrıldık
Arif Susam - Boncuk Gözlüm
Arif Susam - Duydum Evleniyormuşsun
Arif Susam - Gözlerim Doluyor
Arif Susam - Kal Bu Gece
Arif Susam - Kandırma
Arif Susam - Sen Üzülme (Mektup)
Arif Susam - Senden Güzel (Oynamadan Durulur Mu)
Arif Susam - Zalim
Arif Susam - Ödüm Kopuyor



İndir









ARİF SUSAM - BONCUK GÖZLÜM [2005]

Arif Susam - Aman Kimseler Duymasın
Arif Susam - Bırakma Beni
Arif Susam - Hep Senin İçin
Arif Susam - İnanmıyorum
Arif Susam - Kadınımsın
Arif Susam - Ödüm Kopuyor
Arif Susam - Oyalama Beni
Arif Susam - Sevenler İçin
Arif Susam - Tek Tesellim
Arif Susam - Zalim



İndir









ARİF SUSAM - DİĞER ŞARKILARI

Arif Susam - Aşk mı Diyorsun
Arif Susam - Bak Bir Erkek Ağlıyor
Arif Susam - Bana Herkes Hasta
Arif Susam - Beni mi Buldun
Arif Susam - Bitmiyor Geceler
Arif Susam - Bitirdik İşte
Arif Susam - Bu Ne Havalar
Arif Susam - Düğünümüz Mahşere Kaldı
Arif Susam - Elimde Fotoğrafın
Arif Susam - Elimi Sallasam Ellisi
Arif Susam - Havan Batsın & Sende Sev
Arif Susam - Kim Karışır
Arif Susam - Mutlu Olmak İsterdim
Arif Susam - Nerde Trak Orda Bırak
Arif Susam - O Biçim
Arif Susam - Sevenler Tavernası
Arif Susam - Sıkı Sıkı Sarıl Bana
Arif Susam - Tüm Dertlerin İnadına
Arif Susam - Veda Gecesi
Arif Susam - Ya Sevecek Ya Seveceksin
Arif Susam - Yasak
Arif Susam - Çapkın
Arif Susam - Çok Seviyorum Sevdalıyım
Arif Susam - Çılgınım



İndir









ARİF SUSAM - EFSANE AŞK [1984]

Arif Susam - Aldanış
Arif Susam - Bakkal Mahmut
Arif Susam - Dostum Aldattı
Arif Susam - Efsane Aşk
Arif Susam - Hayriye
Arif Susam - Huyum Kurusun
Arif Susam - Kendime Hayrım
Arif Susam - Merhamet
Arif Susam - Onikiye On Kala
Arif Susam - Oy Oy Emine
Arif Susam - Sevdalandım
Arif Susam - Unutmak İstiyorum
Arif Susam - Yersiz Zamansız



İndir









ARİF SUSAM - EVLİLER DE SEVEBİLİR [1990]

Arif Susam - Bana Herkes Hasta
Arif Susam - Beni mi Buldun
Arif Susam - Bir Daha SöyLe
Arif Susam - Elimi Sallasam Ellisi
Arif Susam - Evliler de Sevebilir
Arif Susam - Hasret Olmasın
Arif Susam - Mutlu Yıllar
Arif Susam - Neşesi Bilir
Arif Susam - Nikahsız Aşk
Arif Susam - Para Bitti Aşk Bitti
Arif Susam - Pardon
Arif Susam - Sabahı Bekle
Arif Susam - Sana Nazar Değecek
Arif Susam - Veda Gecesi



İndir









ARİF SUSAM - GİT ARTIK

Arif Susam - Git Artık
Arif Susam - Haberin Olsun
Arif Susam - Herşeyi Bitirdik
Arif Susam - Nikah Memuru
Arif Susam - Sakın Unutma
Arif Susam - Sevdan Yere Batsın
Arif Susam - Sevgini Kurşuna Dizdim
Arif Susam - Veda Gecesi



İndir









ARİF SUSAM - HASRET OLMASIN

Arif Susam - Bana Herkes Hasta(Potpori)
Arif Susam - Beni mi Buldun
Arif Susam - Dün Vardın Bugün Yoksun
Arif Susam - Evliler de Sevebilir
Arif Susam - Güzele Bakın
Arif Susam - Kendime Hayrım Yokki
Arif Susam - Konuşsana Bir Tanem
Arif Susam - Mutlu Yıllar
Arif Susam - Nikahsız Aşk
Arif Susam - O Kadının Misafiri
Arif Susam - Resmini Ateşe Attım
Arif Susam - Sabahı Bekle
Arif Susam - Sana Nazar Değecek (Potpori)
Arif Susam - Sordun mu
Arif Susam - Veda Gecesi
Arif Susam - Çok Seviyorum (Potpori)



İndir









ARİF SUSAM - HASRETİ KUTLUYORUM [1989]

Arif Susam - Adak Taşı
Arif Susam - Anasının Güzeli
Arif Susam - Aşk Haram Olsun
Arif Susam - Dillere Destan Gibi
Arif Susam - Hasreti Kutluyorum
Arif Susam - Herşeyi Bitirdik
Arif Susam - İşin Ayna
Arif Susam - Kalabilirsin
Arif Susam - Seni Düşündüm Yine
Arif Susam - Severek Ayrılalım
Arif Susam - Sıkı Sıkı Fıkı Fıkı
Arif Susam - Şımarık Sevgilim
Arif Susam - Yasak Aşk
Arif Susam - Yeme de Yanında Yat



İndir









ARİF SUSAM - HEP SENİN İÇİN

Arif Susam - Artık Kadehleri Kıracağım
Arif Susam - Aşkımız Bitmesin
Arif Susam - Bir Erkek Ağlıyor
Arif Susam - Bitmiyor Geceler
Arif Susam - Boncuk Gözlüm
Arif Susam - Evliler de Sevebilir
Arif Susam - Hep Senin İçin
Arif Susam - Kader Utansın
Arif Susam - Nikah Memuru
Arif Susam - Ödüm Kopuyor
Arif Susam - Sakın Unutma
Arif Susam - Sevda
Arif Susam - Sevdan Yere Batsın
Arif Susam - Sevenler İçin
Arif Susam - Sevgini Kurşuna Dizdim



İndir









ARİF SUSAM - HUYUM KURUSUN

Arif Susam - Aldanış
Arif Susam - Bir Sigara İç Oğlan
Arif Susam - Emine
Arif Susam - Gece Saat Oniki
Arif Susam - Hayriye
Arif Susam - Huyum Kurusun
Arif Susam - Kendime Hayrım Yok Ki
Arif Susam - Kimseye İnanmıyorum
Arif Susam - Merhamet
Arif Susam - Sevdalandım
Arif Susam - Unutmak İstiyorum
Arif Susam - Yağmur Damlası
Arif Susam - Yersiz Zamansız



İndir









ARİF SUSAM - İŞTE YENİDEN & ÇILGINIM [1996]

Arif Susam - Aman da Yavrum Bu Ne Havalar
Arif Susam - Aşk Mı Diyorsun
Arif Susam - Biliyorum Evlisin
Arif Susam - Bir Erkek Ağlıyor
Arif Susam - Bitirdik İşte
Arif Susam - Bitmiyor Geceler
Arif Susam - Çapkın
Arif Susam - Çılgınım
Arif Susam - Kim Karışır
Arif Susam - Sevdamız Bitmesin
Arif Susam - Tüm Dertlerin İnadına
Arif Susam - Ya Sevecek Ya Seveceksin



İndir









ARİF SUSAM - KADER UTANSIN [1988]

Arif Susam - Acırım Sana
Arif Susam - Düğünümüz Mahşere Kaldı
Arif Susam - Elimde Fotoğrafın
Arif Susam - Elveda Meyhaneci
Arif Susam - Hatırası Var
Arif Susam - Havası Batsın
Arif Susam - Kader Utansın
Arif Susam - Kulağını Çınlatacağım
Arif Susam - Mutlu Olmak İstedik
Arif Susam - Nerde Trak Orda Bırak
Arif Susam - O Biçim
Arif Susam - Sen Gidersen
Arif Susam - Sende Sev
Arif Susam - Sevenler Tavernası



İndir









ARİF SUSAM - KARA KARA [1984]

Arif Susam - Benim Hayatım
Arif Susam - Bir İlkbahar Sabahı
Arif Susam - Bir Sevgi İstiyorum
Arif Susam - Bu Defteri
Arif Susam - Final
Arif Susam - Havuzu Dolandırma
Arif Susam - Kara Kara
Arif Susam - Küllenen Aşk
Arif Susam - Muhabbet Olsun (Potbori)
Arif Susam - Potpori
Arif Susam - Sarhoş
Arif Susam - Şerefine Dertlerin
Arif Susam - Size Selam
Arif Susam - Yemeni Bağlamış



İndir









ARİF SUSAM - KARARSIZ GÖNLÜM [1987]

Arif Susam - Ayrılık Saati
Arif Susam - Bir Cennettir
Arif Susam - Dogru mu Sence
Arif Susam - Eğlenelim Bu Akşam (Çapkınım Hovardayım)
Arif Susam - Feryat
Arif Susam - Hep Senin İçin
Arif Susam - Kararsız Gönlüm (Deli Deli)
Arif Susam - Neresinde (Beyaz Güller)
Arif Susam - Piyanomun Tuşuna
Arif Susam - Sevgilim Gelin Oluyor
Arif Susam - Sıkıt mı Canını



İndir









ARİF SUSAM - O KADIN İÇİN [1988]

Arif Susam - Al Benisi Var
Arif Susam - Bir Tanem
Arif Susam - Biz Ayrılamayız
Arif Susam - Böyle Aşk Olmaz
Arif Susam - Dün Vardın Bugün Yoksun Sen
Arif Susam - Güzele Bakın
Arif Susam - Kendime Hayrım Yok ki
Arif Susam - Misafirim Ol
Arif Susam - O Kadın İçin
Arif Susam - Resmini Ateşe Attım
Arif Susam - Sabah Olmadan
Arif Susam - Sevdalıyım
Arif Susam - Sordun mu
Arif Susam - Çok Seviyorum



İndir









ARİF SUSAM - SAKIN UNUTMA [1998]

Arif Susam - Dön Bana
Arif Susam - Gönlümün Hatası
Arif Susam - Hep Senin İşin
Arif Susam - Mecbur Bıraktılar
Arif Susam - Nazar
Arif Susam - Oyalama Beni
Arif Susam - Sakın Unutma
Arif Susam - Sevgini Kurşuna Dizdim
Arif Susam - Takıl Bana
Arif Susam - Yakarım Dünyayı
Arif Susam - Yaktın Beni
Arif Susam - İnanmıyorum



İndir









ARİF SUSAM - SEÇMELER 1

Arif Susam - Gönlümün Hatası
Arif Susam - Hep Senin İçin
Arif Susam - Intizar
Arif Susam - Kader Ayırdı
Arif Susam - Kadınımsın
Arif Susam - Kim Görecek
Arif Susam - Nikah Memuru
Arif Susam - Oyalama Beni
Arif Susam - Sabaha Kadar
Arif Susam - Sevenler İçin
Arif Susam - Sevgini Kurşuna Dizdim
Arif Susam - Takıl Bana
Arif Susam - Yakarım Dünyayı
Arif Susam - Yaktın Beni

ARİF SUSAM - SEÇMELER 2

Arif Susam - Bir Bilen Var mı
Arif Susam - Bırakma Beni
Arif Susam - Bitmiyor Geceler
Arif Susam - Canım Seni İstiyor
Arif Susam - Dön Bana
Arif Susam - Evliler de Sevebilir
Arif Susam - İnanmıyorum
Arif Susam - Karlar Düşer
Arif Susam - Mecbur Bıraktılar
Arif Susam - Resmini Ateşe Attım
Arif Susam - Sakın Unutma
Arif Susam - Sen Gizli Ağlıyorsun
Arif Susam - Veda Gecesi



Seçmeler 1

Seçmeler 2










ARİF SUSAM - SEVENLER İÇİN [1992]

Arif Susam - Bir Bilen Var mı
Arif Susam - Bırakma Beni
Arif Susam - Eline Gözüne Dursun
Arif Susam - İntizar
Arif Susam - Kader Ayırdı
Arif Susam - Kim Görecek
Arif Susam - Nananay
Arif Susam - Nikah Memuru
Arif Susam - Sabaha Kadar
Arif Susam - Sende Aldırma
Arif Susam - Sevenler İçin
Arif Susam - Özledim



İndir









ARİF SUSAM - TAVERNADA YIL DÖNÜMÜ [1984]

Arif Susam - Ah Esmer
Arif Susam - Al Resmini
Arif Susam - Biliyorum Evlisin
Arif Susam - Candan Sevmeli (Evlerinin Önü Boyalı Direk)
Arif Susam - Elin Neyine Gerek
Arif Susam - İstanbul Kızları
Arif Susam - Kadın Bir Gül
Arif Susam - Kız Aşka mı Düştün
Arif Susam - Küstüm Seninle
Arif Susam - Şarkılara Sordum
Arif Susam - Sev Beni
Arif Susam - Sevda
Arif Susam - Yağmurlardan Bulutlar
Arif Susam - Yıldönümü Kutlu Olsun



İndir









ARİF SUSAM - UNUTULMUYOR [1994]

Arif Susam - Acımıyorsan
Arif Susam - Bekleyemedin
Arif Susam - Bu Öpücükler Sana
Arif Susam - Çal Oyna
Arif Susam - Cambaz
Arif Susam - Canım Seni İstiyor
Arif Susam - Hayrola
Arif Susam - Kime Harcarsan Harca
Arif Susam - O Gece
Arif Susam - Şakası Bile Kötü
Arif Susam - Sana mı Tapacaktım
Arif Susam - Sensizlik



İndir



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Muhteşem bir ses muhteşem bir yorum

Yorum Gönder