Süper Arabesk Serisi -2



** İçerik


1-) Adnan Şenses – Dokunmayın Bana
2-) Bergen – Kurtar Yarab
3-) Burhan Çaçan – Sende Kaldı Yüreğim
4-) Esengül – Sana Aşkımı Anlatabilsem
5-) Ferdi Tayfur – İçimde Bir His Var
6-) İbrahim Tatlıses – Güneş Doğmayacak
7-) Kamuran Akkor – Yıkılmazdım Ben
8-) Kibariye – Dönme Sevgilim
9-) Linet - Çaresizim
10- ) Müslüm Gürses – Vefasız Alem
11-) Orhan Gencebay – Bir Görüşte Aşık Oldum
12-) Seda Sayan – Susmayın Dağlar
13-) Sibel Can – Sen Olamazsın
14-) Sinan Özen – Hala Seviyorum
15-) Tüdanya - Anlasana



** Full




** Tek Tek İndirmek İsteyenler İçin


Adnan Şenses – Dokunmayın Bana

Bergen – Kurtar Yarab

Burhan Çaçan – Sende Kaldı Yüreğim

Esengül – Sana Aşkımı Anlatabilsem

Ferdi Tayfur – İçimde Bir His Var

İbrahim Tatlıses – Güneş Doğmayacak

Kamuran Akkor – Yıkılmazdım Ben

Kibariye – Dönme Sevgilim

Linet - Çaresizim

Müslüm Gürses – Vefasız Alem

Orhan Gencebay – Bir Görüşte Aşık Oldum

Seda Sayan – Susmayın Dağlar

Sibel Can – Sen Olamazsın

Sinan Özen – Hala Seviyorum

Tüdanya - Anlasana

0 yorum:

Yorum Gönder