Süper Arabesk Serisi -4




** İçerik**

1-) Burhan Çaçan – Kurşunlara Gelesin
2-) Emrah – Sevmezsem Eğer
3-) Ferdi Tayfur – Seni Dilendim
4-) Güllü – Unuttum İşte
5-) İbrahim Erkal – Sevmesen de Olur
6-) İbrahim Tatlıses – Yanağı Gamze
7-) İntizar – Nasıl Ayrılırım Senden
8-) Kamuran Akkor – Ben Seni Üzmek İstemem
9-) Meral Sezgin - Eskici
10- ) Müslüm Gürses – Yaşamanın Kuralı
11-) Nejat Alp – Unuturum Sandım
12-) Orhan Gencebay – Vazgeç Gönlüm
13-) Özcan Deniz - Utanıyorum
14-) Seda Sayan – Sen Gideli
15-) Sibel Can – İkimiz de Yalancıymışız



** Full**






**Tek Tek İndirmek İsteyenler İçin**



Burhan Çaçan – Kurşunlara Gelesin

Emrah – Sevmezsem Eğer

Ferdi Tayfur – Seni Dilendim

Güllü – Unuttum İşte

İbrahim Erkal – Sevmesen de Olur

İbrahim Tatlıses – Yanağı Gamze

İntizar – Nasıl Ayrılırım Senden

Kamuran Akkor – Ben Seni Üzmek İstemem

Meral Sezgin - Eskici

Müslüm Gürses – Yaşamanın Kuralı

Nejat Alp – Unuturum Sandım

Orhan Gencebay – Vazgeç Gönlüm

Özcan Deniz - Utanıyorum

Seda Sayan – Sen Gideli

Sibel Can – İkimiz de Yalancıymışız

0 yorum:

Yorum Gönder