Mustafa Küçük Albümleri




Mustafa Küçük


Mini Biyografi


1951 YILINDA SİVAS AKINCILAR BAHADDİNŞEYH KÖYÜNDE DOĞMUŞTUR.

ASLEN GİRESUNUN ALUCRA İLÇESİNİN KAVAKLIDERE KÖYÜNDEN OLAN MUSTAFA KÜÇÜK,DAHA SONRA ŞEBİNKARAHİSAR A YERLEŞMİŞ BURADA DA BİR SÜRE İKAMET ETTİKTEN SONRA,BABASI HÜSEYİN KÜÇÜK'ÜN GÖREVİ DOLAYISIYLA SİVAS AKINCILAR İLÇESİNE YERLEŞMİŞ VE MUSTAFA KÜÇÜK ORADA DÜNYAYA GELMİŞTİR.

İKİ ERKEK ÇOCUĞU VARDIR.MUTLU BİR AİLE YAŞAMIYLA TANINAN MUSTAFA KÜÇÜK SANAT HAYATINA 11 YAŞINDA O GÜNÜN ŞARTLARINDA KAHVEHANELERDE VE BU GİBİ TOPLULUKLARIN BULUNDUĞU YERLERDE SESİNİ DUYURMAYA ÇALIŞAN KÜÇÜK,BİRÇOK DESTANLARA İMZASINI ATMIŞTIR.İLK PLAĞINI 1973 YILINDA YAPAN KÜÇÜK,BUGÜNE KADAR 40 ALBÜM , 16 PLAK ,2 LP,3 SİNEMA FİLMİ YAPMIŞTIR.

SÖZÜ VE MÜZİĞİ KENDİSİNE AİT 600 Ü GEÇKİN ESERİ BULUNAN MUSTAFA KÜÇÜK BİRÇOK İSMİ DUYULMUŞ SANATÇIYADA ESERLERİNİN OKUNMASINA İZİN VERMİŞTİR.BUNLARDAN BAZILARI ( ÖZCAN DENİZ-BELKIS AKKALE-KIVIRCIK ALİ-İSMAİL TÜRÜT-CEYLAN-KAHTALI MIÇI-KAMİL SÖNMEZ-GÜLDEN KARABÖCEK-SELDA BAĞCAN-MUSA EROĞLU-İBRAHİM CAN-SÜREYYA DAVULCUOĞLU-NEŞE DİLEKÇİOĞLU-BEDİA AKARTÜRK ) DÜR.




Profesyonel Müzik Yaşamının 33.yılında yepyeni bir albümle hayranlarıyla buluşan Türk Halk Müziğinin güçlü sesi MUSTAFA KÜÇÜK sahibi olduğu DİVAN Müzikten DÜNDEN BUGÜNE ismini verdiği albümünü piyasaya çıkardı.

Önceki albümlerindeki gibi yine birbirinden duygulu çalışmaları bir araya getirerek hazırlanan albümde 7den 70e herkes kendinden bir şeyler bulacak. Özellikle Son günlerde yaşanan Teröre olaylarına ve IRAK'taki insanların başındaki felakete ita fen yazılan AMACI BELLİ isimli eser büyük ilgi görürken, sanatçı ilk klipini de aynı parçaya Alper Babayağmura çektirdi.

Türk Halk Müziğin önde gelen isimlerinin başında olan KÜÇÜK, geçmişte yakaladığı başarılara bir yenisini daha eklemek hedefinde. Sanatçı YAVRUM ve YANDIM OĞUL isimli albümleriyle inanılmaz trajlar yakalamıştı.Ama bu albüm de daha da iddialı olan Küçük,400 bin tirajla piyasaya çıktı. geçmişteki 33 yılın birikimini bu albüme topladığını ifade etti.


Müzik yaşamına 68lı yıllarda kasetlere Destan türküleri okuyarak başlayan sanatçı o yıllardan bu günlere kadar 40ın üzerinde albüm plak long plak seslendirmiştir.Sadece sanatçı kimliği ile değil besteci yönüyle de bir çok eserde imzası bulunan Küçükün 600ün üzerindeki söz ve bestelerini başta Özcan Deniz, Ceylan, İsmail Türüt, Kamil Sönmez, Belkıs Akkkale, Selda Bağcan, Bedia Akartürk, Kıvırcık Ali, Kahtalı Mıcı, Gülden Kara böcek gibi bir cok değerli sanatcı seslendirmiştir.


Ayrıca Mustafa Küçük bir dönemin unutulmaz isimlerinden Kazım Kartal, Aliye Rona, Turgay Toksöz, Erol Taş gibi Türk sinemasının değerli isimleriyle 10un üzerinde filmde baş rol oyanamıştır.


Mustafa Kucuk - 5 & Inkar Etme



Aslanım Eller
Barabar
Beri Gel Sevdiğim
Denizin Dibinde Hatçem
Dokunma Keyfine
Ekine Gidiyor
El Vurup Yaramı
Inkar Etme
Mahkumum Dünya
Naz Etme Sevgilim



İndir





Mustafa Kucuk - Acı Su



Beni Beni
El Aglar Bana
Gelemem Belki
Hudey Hudey
Sormadan Gelsin
Sönse Yanarmi
Tamzara
Tasta Mi Yalan
Uyan Halil
Yolumuz Bizim



İndir






Mustafa Kucuk - Ali Dayı



Ali Dayi
Bostan Ekerim
Bülbül Allanir
Dil Yarasi
Dügün Alayi
Gelmedi Ya
Gördüm Agladim
Haller Böyledir
Kiyamet Günü
Kullar Aglasir
Oynayin Kizlar
Sakire Baci
Selmi Bilemem



İndir






Mustafa Kucuk - Ben Köyümün Delisiyim



Ayrilik Bagrimi Deldi
Bana Ne
Ben Köyümün Delisiyim
Ben Köyümün Delisiyim
Dertli Dertli
Dokunma Keyfine
Eger Beni Ariyorsan
Geldi Gecti
Kimsesiz Kalmisim
Su Sazima Bir Düzen Ver



İndir






Mustafa Küçük - Çoban Kayası



Coban Kayasi
El Beni
Garibim
Gel Gizli
Gelde Bana Sor
Gelsene
Gönül
Kacta Gel
Malatya
Yabancidir
Yarali



İndir






Mustafa Küçük - Çoşar Koç Yigitler Çoşar



Agam Hasta (U.H)
Bir Tenhada Gördüm
Cosar Koç Yigitler Cosar
Dereler Çaglar
Dertlerim Bitmeden
Doyamadim
Ekin Ekilen Yere
Ellerim Oy Oy (U.H)
Gelinler Horon Oynar
Gidelim Bizim Yaylaya
Gözümün Yasi
Köse Dagi (U.H)
Kül Etme Beni
Su Tarlanin Düzüne
Yaslar Sevdigim
Ölürem Kizlar



İndir







Mustafa Kucuk - Dost Dilinden - Türküola 1764




Bizim Elde
Dost Dilinden
Dost Senin Elinden
Gitti Yar Gelmez
Gurbet Bize Mekan Olma
Iki Sokak Arasi
Kul Deyil Midir
Vatan Bizimdir
Yasli Yaylalar
Yetmez Mi Felek



İndir






Mustafa Kucuk - Dünden Bugüne



Amaci Belli
Degme Yarama (Düet)
Dert Beni Beni
Dertlerim Bitmeden
Gelin (Düet)
Gidelim Bizim Yaylaya
Giresunun Icinde
Göc Var
Muhletin Varmi
Pencereden Bakan Gelin (U.H)
Seher Yeli
Sorda Öyle Git (U.H)
Ucun Kuslar



İndir






Mustafa Küçük - Gelin Yaralımsın



Arzuladim Yar Seni.V
Asri Gurbet (U.H)
Belli Degil
Dillermi Kaldi
Elvurup Yarami Inçitme Tabip
Engin Ol Gönül
Garip Garip
Gelin Yaralimisin
Sana Gelmek Istiyorum
Tombul Tombul Memeler
Yüce Dag Basinda Gezen Ceylan (U.H)



İndir






Mustafa Küçük - Göç Var



Al Beni Götür Beni
Dolu Dolu
Dost Veysel
Dün Gece Düsümde
Gardiyan (U.H)
Göç Var
Kerbela
Nazli Yare Küskünüm
Recebim
Sevdali
Tekoglu
Yolasim Gelir (U.H)
Ölürüm Yar



İndir






Mustafa Kucuk - Gozler



Gözler
Sivas Elinde
Gel Desen Gelmez
O Sabah uh
Bugünler
Zamanı Şimdi
Ne Olur uh
Çabuk Gel
Yara Değil
Bazı Bazı
Al Mendili
Fida Diktim ( remix )



İndir






Mustafa Küçük - Haberim Yok



Alevi De Benim Sünni De
Bizde Gidelim
Cölde Birakma
Damla Damla
El Gibi Gecti
Haberim Yok
Tasiyamam
Yazik Degil
Gemin Deresi (U.H)
Halim Yaman Benim
Sahibi Var



İndir






Mustafa Küçük - Kuşlar Söylesin




Bir Oylum Kaya
Bir Sabah Ugradim
Biz De Üç Kardesiz
Buradan Gideli Canimin Cani
Calinsin Bugün Sazlar
Ellerim Havada Gözlerim Semada
Imralinin Cikisinda
Kuslar Söylesin
Taksi Soförü
Yayla Zamani
Zalim Amcam



İndir






Mustafa Küçük - Nazara Mı Geldin



Ah Neyleyim Gönül
Ali Bu Gelen
Bir Seher Vaktinde
Daglar Dagimdir Benim
Naz Bana Bana
Nazara Mi Geldin (Kümbet Yaylasi) U.H
Pinara Varmadinmi
Potpori
Çag Atladik
Çoban Elmasi (U.H)



İndir






Mustafa Küçük - Neredesin



Ben Bu Mezari
Bu Nasil Dert
Daglar Söylen
Dert Beni
Gönül Aglama
Leyla
Maden Dagi
Maya Gelin
Pencereden Bakan Gelin
Mustafa Küçük - Yar Senin Icin



İndir






Mustafa Küçük - Nostalji - 1



Bana Sor
Ben Köyümün Delisiyim
Bu Perisan Hallerimi (U.H)
Dert Beni Beni
Dertli Dertli
Dügün Alayi
Gelsene
Maya Gelin (U.H)
Su Tarlanin Düzüne
Yar Diyememki
Ölesim Gelir (U.H)



İndir






Mustafa Küçük - Oyun Havaları



Altin Yüzük
Alucra Diki
Atimin Egeri Yok
Bakracim Yuvarlandi
Cingillim
Damla Damla
Derenin Taslari
Dügün Alayi
Giresunun Evleri
Harmanin O Yanindan
Karahisar Yollari
Su Sehri Yollari
Tamzara
Tepeler
Yagmur Yagar Dereleri Doldurur



İndir






Mustafa Küçük - Sen Hancı Ben Yolcu



Bana Nisbet
Bulamazsin
Cingillim
Daglar (U.H)
Firtinalar Koptu
Giresun Dedikleri
Mehmetim
Nazmiye
Sabaha Kadar
Sen Hanci Ben Yolcu



İndir






Mustafa Küçük - Sen Nerelisin



Aglama Sen Deli Gönlüm Aglama
Aglar Erzincan (U.H)
Bu Ceylan
Dünden Bugüne
Gurbet Yolculari
Kader Mahkumlariyiz
Meyrik (U.H)
Sen Nerelisin
Uyan Uyan
Ölmek Istiyorum



İndir






Mustafa Küçük - Yandım Oğul



Bir Baska
Demeyin
Dert Degildir
Ne Fayda
O Kadar
Tokat Havasi
Yandim Ogul
Yasayamam
Özledim
Üc Etek



İndir






Mustafa Küçük - Yaralı keklik



Mustafa Küçük - Eller Güler (U.H)
Firavunlar
Geri Gel Gençligim Geri Gel
Gül Açar Kayalarda
Kral Sofrasi
Nazli Gelin
Tasar Kizilirmak
Vurdular Beni
Yar Beni
Yarali Keklik



İndir






Mustafa Küçük - Yavrum



Aklimdan Cikmaz(U.H)
Ata Binerim
Biri Var
Dal Birakmadin
Dolu dolu
Dumana Döndüm (U.H)
Duymamis
Kuru Yaprak Gibi
Nerdesin
Uy Amman Yar Amman
Yavrum



İndir


0 yorum:

Yorum Gönder