Devran Çağlar Albümleri




Devran Çağlar - 96 [1996]

Ararsın
Asi
Ateşlere Düştüm
Bitmek Üzere
Canım Yarim
Çok Seviyorum
Gayri Dayanamam Desene
Hadi Sen de Git
Seni Dileniyorum
Seninle Yaşayacağım



İndir









Devran Çağlar - Acılar İçinde [1990]

Acilar İçinde
Allahım Sabır Ver
Aşığım Dostlar
Bedduam Sensin
Benimsin
Birtanem
Çare Değil
Hasretinle Yanar Dururum
Kara Gün Dostu
Pişman Ettiler
Sevdiğimi Biliyorsun
Yanılıyorsun



İndir









Devran Çağlar - Ayrıldık

Anı
Ayrıldık
Bana Ondan Bahsetmeyin
İnsan Ararım
Olmaz ki
Potbori
Vicdan Azabı
Yalan Olan Sensin



İndir









Devran Çağlar - Bir Kadın Yüzünden [1988]

Bir Kadın Yüzünden
Bu Sana Son Gelişim
Dualarım Sana Tanrım
Fıstık Gibisin
Havan Kime
Hikaye
Kavuşamadık
Merhaba
Sende Şeytan Tüyü Var
Son Sözün Bu mu
Yanılmışım Aldanmışım
Yıllar Utansın



İndir









Devran Çağlar - Bu Benim Şarkım (Önemli Mi)

Bu Benim Şarkım
Ellerin Kolunda
Öğretti Hayat
Önemli mi
Silemediler
Tanırsın Beni
Yakarım Bu Şehri
Yalanmıydı
Yalvarıyorum



İndir









Devran Çağlar - Gittin


Aşığım Sana
Beni mi Buldun
Böyle Ayrılık Olmaz
Gittin
Gücenme Sakın
İstemiyorum
Kahrolayım
Kar Tanesi
Kara Sevda
Ölene Kadar
Sen Mühimsin
Yazık



İndir









Devran Çağlar - Gönlüm Senindir

Aglama sevdam
Bilmemki
Bir sey unutmadinmi
Can veriyorum
Cok hayretettim
Gönlüm senindir
Hasretimdin
Kendim giderim
Neyleyim
Senin icindi
Sevda degil
Tez gel
Unutuldum



İndir









Devran Çağlar - Klasikler

Bedduam Sensin
Değer miydi
Dualarım Sana Tanrım
Göstereceğim Sana
İmkansız Aşklar
Kurşuna Gerek Yok
Sensiz Yaşamaya Alışacağım
Silemediler
Şu Dağlarda Kar Olsaydım
Unut Gözlerim
Vefasız
Yalan Olan Sensin
Yaşayan Bilir
Zafer Senin
Potpori



İndir









Devran Çağlar - Öldürürüm Kendimi [1998]

Ayrılık Akşamı
Değer miydi
Dön
Elinden Geleni Ardına Koyma
Gün Senin Devran Senin
Hep O Sevgi
İmkansız Aşk
Öldürürüm Kendimi
Sana Benziyor
Talih Kuşu
Yarım Kalan Aşk
Yaz Aşkı



İndir









Devran Çağlar - Rabbim [1999]

Aynalar
Ayrıldık
Ayrılıklar
Beddua
İnanmadın
Kül Kedisi
Ne Yaptım
Rabbim
Yolun Sonu
Zorla Sev Demem



İndir









Devran Çağlar - Sahte Sevgililer

Alışmışım Bir Kere
Arkadaşım
Canıma Kadar
Diyemedim
Hep Seveceğim
Olsaydın
Sahte Sevgililer
Sarhoşun Biri
Sarıl Bana
Sev Beni



İndir









Devran Çağlar - Sen Söyle Tanrım

Bekleyemedim
Bu Şarkıyı Çalmayın
Cennetim Sensin
Ceza
Çocuk Oldum
Felek
İmkansız
Rüyalarda Buluşuruz
Sabah Olur mu
Sen Söyle Tanrım



İndir









Devran Çağlar - Seni Unutamadım &Kırık Hançer [2003]

Baskası Yalan
Böyle Devirde
Dünya Tatlısı
Gel Bu Gece
Kırık Hançer
Nöbet Tutsun Gözlerin
Ölümlerden Ölüm Beğen
Seni Unutamadım
Sensiz Yaşamaya Alışacağım
Son Celse



İndir









Devran Çağlar - Sevda Şarkıları


Acılar İçinde
Asi
Ayrıldık
Bir Kadın Yüzünden
Can Veriyorum
Ceza
Diyemedim
Gönlüm Senindir
Sahte Sevgililer
Sarhoşun Biri
Sen Söyle Tanrım
Yakarım Bu Şehri



İndir









Devran Çağlar - Tez Gel (Can Veriyorum)

Ağlama Sevdam
Bilmem ki
Bir Şey Unutmadın mı
Can Veriyorum
Cok Hayret Ettim
Gönlüm Senindir
Hasretimle
İnkar Etme
Kendim Giderim
Kurşuna Gerek Yok
Nanana
Senin İçindi
Tez Gel
Unutuldum



İndir



0 yorum:

Yorum Gönder