Gülcan Opel - 14 Albüm & 4 45'Lik





Gülcan Opel - Topkapı 106 (45 Lik)

Gülcan Opel - Bir Nazar Eyledim
Gülcan Opel - Gel Bana Güle Güle








Gülcan Opel - Topkapı Plak 107 (45 Lik)

Gülcan Opel - Adaletin Bumu Dünya
Gülcan Opel - Tatlı Dile Güler Yüze








Gülcan Opel - Topkapı 129 (45 Lik)

Gülcan Opel - Alın Yazım
Gülcan Opel - Gurbet Treni


İndir









Gülcan Opel - Türkofan Plak (45 Lik)

Dargınım Sana
Sana Yaramam Demedim mi


İndir







ALBÜMLERİ






Gülcan Opel - I

Gülcan Opel - Ah Feleksiz
Gülcan Opel - Ahu Gözlüm
Gülcan Opel - Ankaranın Evleri
Gülcan Opel - Ayrılmayalım
Gülcan Opel - Ben Köyümün Delisiyim
Gülcan Opel - Birazda Bana Gül Kader
Gülcan Opel - Böylemi Sevmek Sevilmek
Gülcan Opel - Dam Üstüne Çul Serer
Gülcan Opel - Adana Yollarında
Gülcan Opel - Diloy Diloy Yaylalar
Gülcan Opel - Dumanlı Dumanlı
Gülcan Opel - Komşu Oğlu
Gülcan Opel - Şu Sazıma Bir Düzen Ver
Gülcan Opel - Zalim Kader



İndir









Gülcan Opel - III

Gülcan Opel - Alın Yazım
Gülcan Opel - Bahçe Duvarında Astım
Gülcan Opel - Ben Buyum
Gülcan Opel - Beş Para Etmezsin
Gülcan Opel - Çok Toysun
Gülcan Opel - Derdim Çoktur
Gülcan Opel - Eskici
Gülcan Opel - Gel Yanıma Gel
Gülcan Opel - Gizli Kalsın Aşkımız
Gülcan Opel - Gurbet Treni
Gülcan Opel - Hacı Emmi
Gülcan Opel - Hovardasın
Gülcan Opel - Komşunun Oğlu



İndir









Gülcan Opel - IV (Uzelli)


Gülcan Opel - Aşkı Kalbime Derin Yara
Gülcan Opel - Aylarla Selam
Gülcan Opel - Garip Kaldım Almanyada
Gülcan Opel - Gözümden Akan Yaşlar
Gülcan Opel - Gravatlı Leylom (Türkçe & Arapça)
Gülcan Opel - Handan
Gülcan Opel - Kalbimin Kapısı
Gülcan Opel - Kayıp Olan Şavşat
Gülcan Opel - Müzeyyen
Gülcan Opel - Oy Leylim
Gülcan Opel - Sabrın Sonu Selamettir
Gülcan Opel - Şam Tatlı (Türkçe & Arapça)
Gülcan Opel - Yalancısın Sevgilim



İndir









Gülcan Opel - 5 (Turkuola Kaset 538)

Gülcan Opel - Aşk Mabedi
Gülcan Opel - Ben Buyum
Gülcan Opel - Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme ( Halk Turküsü )
Gülcan Opel - Derdim Çoktur
Gülcan Opel - Gizli Kalsın Aşkımız
Gülcan Opel - Hancı mısın Yolcu musun
Gülcan Opel - Kader Yolcusu
Gülcan Opel - Şu Sazıma Bir Düzen Ver
Gülcan Opel - Yalancısın Sevgilim
Gülcan Opel - Yokluk Beni Mecbur Etti



İndir









Gülcan Opel - 9 Aşık Mahzuni'den Yuh Yuh


Gülcan Opel - Aldırma gönül Aldırma
Gülcan Opel - Alıştım
Gülcan Opel - Araya Almanya Girdi
Gülcan Opel - Aynalar
Gülcan Opel - Etme Utan Utan
Gülcan Opel - Merhaba
Gülcan Opel - Of Yarab Of
Gülcan Opel - Söz Namustur Sevgilim
Gülcan Opel - Şu Feleğin Allahı Kitabı Varmı
Gülcan Opel - Tüylerini yoldum Yoldum
Gülcan Opel - Yuh Yuh



İndir









Gülcan Opel - Gurbetci (Minareci 13)

Gülcan Opel - Artık Çilem Bitsin
Gülcan Opel - Asker Mektubu
Gülcan Opel - Beni Hor Görme Gardaşım
Gülcan Opel - Bunca Yıldır Daldan Dala Gonarsın (U.H.)
Gülcan Opel - Dedim Ki Sen Tanrı Mısın
Gülcan Opel - Fadile
Gülcan Opel - Geldim Şu Alemi Islah Edeyim
Gülcan Opel - Kula Kulluk Yakışır Mı
Gülcan Opel - Oh Olsun
Gülcan Opel - Perçenekten Yaya Geçtim
Gülcan Opel - Terörist Dünyaya Hükümdar Olmaz
Gülcan Opel - Yokluk Beni Mecbur Etti
Gülcan Opel - Zeyno



İndir









Gülcan Opel - Kader Yolcusu

Gülcan Opel - Ahu Gözlüm
Gülcan Opel - Aşk Mabedi
Gülcan Opel - Değmen Benim Gamlı
Gülcan Opel - Eskici
Gülcan Opel - Gel Bari Bari
Gülcan Opel - Giderim Ben Annem
Gülcan Opel - Hancımısın Yolcumusun
Gülcan Opel - İnce İnce Bir Kar Yağar
Gülcan Opel - Kader Yolcusu
Gülcan Opel - Kavuşmak Günah Oldu
Gülcan Opel - Su Akar güldür Güldür
Gülcan Opel - Su Sazima Bir Düzen Ver
Gülcan Opel - Yine Seni Seveceğim



İndir









Gülcan Opel - Meyrik


Gülcan Opel - Bağa gel Bostana gel
Gülcan Opel - Ben Yetim
Gülcan Opel - Bu Ne Surat Bu Ne Çehre
Gülcan Opel - Evladım Diyerek
Gülcan Opel - Giderim Ben Annem
Gülcan Opel - Kar Mı Yağmış
Gülcan Opel - Meyrik
Gülcan Opel - Ses ver Anam
Gülcan Opel - Su Akar güldür güldür
Gülcan Opel - Şu Dağların Yükseğine Erseler
Gülcan Opel - Şu Yüce Dağların Karı Eridi
Gülcan Opel - Zalifim



İndir









Gülcan Opel - Minareci 3123

Gülcan Opel - Ahu Gözlüm
Gülcan Opel - Ask Mabedi
Gülcan Opel - Bahce Duvarinda Astim
Gülcan Opel - Bedri
Gülcan Opel - Ben Buyum
Gülcan Opel - Degmen Benim Gamli
Gülcan Opel - Derdim Coktur
Gülcan Opel - Eskici
Gülcan Opel - Gizli Kalsin Askimiz
Gülcan Opel - Ince Ince Bir Kar Yagar
Gülcan Opel - Kalbimin Kapısı
Gülcan Opel - Su Sazima Bir Düzen Ver



İndir









Gülcan Opel - Neşet Ertaş


Neşet - Acem Kızı
Neşet - Bahçeden Aşıyor
Neşet - Bulunurmu
Neşet - Gel bana güle güle
Neşet - Gelin gelin
Neşet - Kaşların Karasına
Neşet - Nar Tanesi
Neşet - Oyna Kız
Gülcan Opel - Ağlama Gülüm
Gülcan Opel - Bana kara diyen dilber
Gülcan Opel - Dane dane benleri var
Gülcan Opel - Gel kaçma gel gel
Gülcan Opel - Gel yanıma gel
Gülcan Opel - Güzele Bakması
Gülcan Opel - Kar yağar kar üstüne
Gülcan Opel - Seher Vakti



İndir









Gülcan Opel - Oh Olsun

Gülcan Opel - Bedirik
Gülcan Opel - Cafer
Gülcan Opel - Doldur Doldur İçelim
Gülcan Opel - İlvanlım Delikanlım
Gülcan Opel - Kibrit Çakar Yakarım
Gülcan Opel - Kırmızı Gül Goncası
Gülcan Opel - Nasıl Nasıl
Gülcan Opel - Oh Ne İyi Ettin
Gülcan Opel - Oh Olsun
Gülcan Opel - Tamam Mı
Gülcan Opel - Tüylerini Yoldum Yoldum
Gülcan Opel - Vara Vara Vardım
Gülcan Opel - Yaz Dostum
Gülcan Opel - Zeynebin Cevabı



İndir









Gülcan Opel - Tanrı İstemezse


Gülcan Opel - Akşam Olur Gizli Gizli Ağlarım
Gülcan Opel - Avere
Gülcan Opel - Bende Özledim
Gülcan Opel - Böyle Hayatmı Olur
Gülcan Opel - Dertsiz Gün Görmedim
Gülcan Opel - Diyemedim
Gülcan Opel - Felek Yine Oyun Etti
Gülcan Opel - Günün Birinde
Gülcan Opel - Mahşere Götür
Gülcan Opel - Sende Gidersen Eğer
Gülcan Opel - Sigarası Yaldızlı
Gülcan Opel - Tanrı İstemezse



İndir









Gülcan Opel - Uzelli 15 Türküler (Minareci)

Gülcan Opel - Dert Etme Kendine
Gülcan Opel - Eskici Çalma Kapımı
Gülcan Opel - Evelallah
Gülcan Opel - Gözyaşlarım Silinmez
Gülcan Opel - Hiçmi Gülmeyecek
Gülcan Opel - Merhamet
Gülcan Opel - Neredesin
Gülcan Opel - Ölebilirim
Gülcan Opel - Sararsın Yapraklar
Gülcan Opel - Sılaya Hasret
Gülcan Opel - Tanrım



İndir









Gülcan Opel - Yaz Dostum (Uzeli)

Gülcan Opel - Allah Cezanı Versin Cafer
Gülcan Opel - Arap Atı Gibi
Gülcan Opel - Bir Gün Sende Öleceksin
Gülcan Opel - Bu Yarayı
Gülcan Opel - Dost Eline Giden Kervan
Gülcan Opel - Elmaların Yongası
Gülcan Opel - Kasi Karaya
Gülcan Opel - Merak Etme Sen
Gülcan Opel - Meşeler Güvermiş
Gülcan Opel - Müdür Beyin Yeşil Kürkü
Gülcan Opel - Öç Bizim Suç Bizim
Gülcan Opel - Yar Üstüne
Gülcan Opel - Yaz Dostum



İndir



1 yorum:

yasmin dedi ki...

https://saglamproxy.com
metin2 proxy
proxy satın al
knight online proxy
mobil proxy satın al
Y0XAPC

Yorum Gönder