Linet Diskografisi [4 Albüm]















MİNİ BİYOGRAFİ


İsrail asıllı, İsrail'de doğup büyüyen annesi bir dönemlerin Türk Sanat Müziği şarkıcılarından Leyla Özgecan olan, çok güçlü bir sese sahip bayan bir şarkıcımız. 10 yaşında albüm yapmıştır. Kendisi Türkçe de dahil olmak üzere pek çok dilde( İbranice,Arapça,İngilizce,Yunanca,..) şarkı söylemektedir.

İsrail'de konservatuar eğitimini almış olan sanatçı, ülkemizde genellikle arabesk-fantazi müzik türünde söylemektedir.Ancak pop ve TSM parçalarında da çok güzel performanslar sergilemektedir.Çok gür ve güzel bir sese sahip olan Linet, uzun süre ara verdiği müzik sektörüne geri dönmüştür.Bu süre içinde İsrail'de bir şekerci dükkanı açmıştır ve aşırı kilo almaya başlamıştır. Bunun sonucunda müziğe geri dönmek için yaklaşık 40 kg vermiştir.Görenleri düzgün yeni fiziğiyle şaşırtmaktadır.





ALBÜMLERİ




LİNET - LİNET [1995]

Çocuksun Sen Daha
Anlatabilsem
Buldun İşte Sende
Neyleyim
Yapma Yapma
Maşallah
Sustum
Dillere Düştüm
Yiğidim
Batsın Bu Dünya
Sevenlerin Kaderi



İndir









LİNET - LİNET'İN MÜZİK KUTUSU [1997]

Çaresizim
Dünya Misafiriyiz
Annem Ne Der
Kaderimin Oyunu
Gönül
Yalan
Bir Gönül Hikayesi
Deste Deste Liralar
Sev ki Sev
Ne Demeli



İndir









LİNET - ÖLÜMSÜZ AŞK [1999]

Seytan Diyor ki
Akıllı Ol
Eller Düşman
Yüreğimi Yorma
Eyvallah
Ölümsüz Aşk Bu
Dur Orda Kalsın
Son Fasıl
Gurur Duvarı
Kralım



İndir









LİNET - PAYLAŞMAK İSTİYORUM [2009]

Kim Özler
Yüreğim
O Kim Oluyor
Çilekeş
Derbeder
Paylaşmak İstiyorum
Aşk Ordusu
Can Bildim
İhanet
Aslan Gibiyim
Derbeder (Remix)



İndir



0 yorum:

Yorum Gönder