Muazzez Abacı Serisi /Albüm ve 45'likleri\ Toplam 29 Eser














MİNİ BİYOGRAFİ



Muazzez Abacı, Türk Sanat Müziği sanatçısıdır. Türünün en güçlü ve başarılı kadın sanatçısı olarak kendisini kabul ettirmiştir.
Babası Oktay Altıoklar, 1947 /Ankara doğumlu. İlkokula yatılı olarak başladığı Ankara Koleji'nde liseye kadar okudu. 1971'te Ankara Radyosuna girdi. 1973'te ilk plağını (Bir Sen Kaldın İçimde) Kervan Plakçılık adına çıkardı. Klasik ve çok sesli Türk Müziğinin popülerlik kazanmasını sağlayan isimlerden biri oldu ve çok sevildi. Radyo yılları sonrasında İstanbul'daki gazinoların aranılan assolistlerinden biri olmakta gecikmedi ancak istikrarsız özel hayatı nedeniyle sahne ve plak çalışmaları kesintilere uğradı. Sırasıyla Kervan, As, Yavuz Plak şirketleri hesabına pek çok 45'lik ve LP doldurdu. Başlıca albümleri Dönüş(1978),Yasemen(1981), Sevdiklerinizle (1983), Şakayık (1986), Felek (1989), Vurgun (1990), Sensiz Olmadı(1991) ve Efendim (1992) olan sanatçı özellikle Şakayık ve Vurgun adlı kendisiyle özdeşleşmiş iki eseriyle hemen hatırlanır. 22 yaşındayken (1969) dünyaya getirdiği doktor olan kızı Saba'nın babası ilk eşi polis memuru Abdurrahman Abacı'dır. Sonra avukat Atilla Kurtbaş ile iki yıl süren (1973-1975) bir evlilik yapmış ve ardından Hasan Heybetli ile fırtınalı bir aşk yaşayarak birkaç kez evlenmiştir. 1990 yılında Cemal Safi'nin sözlerini yazdığı Vurgun adlı şarkı ve albümle kariyerinin zirvesine çıkan sanatçı, 1990'lı yılların sonlarında Türk Müziğindeki genel durgunluğun ve gerilemenin de etkisiyle kendini müzik gündeminden belirgin şekilde geri çekmiştir.






45’LİKLERİ

















MUAZZEZ ABACI - 45`LİKLER

Muazzez Abacı - At Kadehi Elinden
Muazzez Abacı - Bak Yeşil Yeşil
Muazzez Abacı - Benim Ol
Muazzez Abacı - Bir Sen Kaldın İçimde
Muazzez Abacı - Biz Ezelden Böyleyiz
Muazzez Abacı - Çerkez Kızı
Muazzez Abacı - Duydum Ki Unutmuşsun
Muazzez Abacı - Geceler
Muazzez Abacı - Göz Görmezse Belki Gönül Katlanır
Muazzez Abacı - Güller Arasında
Muazzez Abacı - Gündüzüm Seninle
Muazzez Abacı - İçme Deme Boşuna
Muazzez Abacı - Kabahat Benim Mi
Muazzez Abacı - Kadehinde Zehir Olsa
Muazzez Abacı - Kemancı
Muazzez Abacı - O Gece
Muazzez Abacı - Saymadım Kaç Yıl Oldu
Muazzez Abacı - Silemezler Gönlümden
Muazzez Abacı - Söyleme Bilmesinler
Muazzez Abacı - Yeşil Gözlerinden
Muazzez Abacı - Yine Efkarlıyım



İndir







ALBÜMLERİ






MUAZZEZ ABACI - AŞKOLSUN

Muazzez Abacı - Aman Avcı Vurma Beni
Muazzez Abacı - Aşkolsun
Muazzez Abacı - At Kadehi Elinden
Muazzez Abacı - Bak Yeşil Yeşil
Muazzez Abacı - Girdim Yarin Bahçesine
Muazzez Abacı - Göz Görmese Belki Gönül Katlanır
Muazzez Abacı - Kaldı Yollarda
Muazzez Abacı - Kanun Taksimi Ve Ağlamakla İnlemekle
Muazzez Abacı - Kemancı
Muazzez Abacı - Klarnet Taksimi Ve Yalancıdır Hep Aynalar
Muazzez Abacı - Meftunun Oldum
Muazzez Abacı - Ne Gelen Var Ne Haber
Muazzez Abacı - Peşrev Derdin Ne İse
Muazzez Abacı - Söyleme Bilmesinler
Muazzez Abacı - Yine Bu Yıl Ada Sensiz
Muazzez Abacı - Yine Efkarlıyım



İndir









MUAZZEZ ABACI - CESARETİM VAR [1998]

Muazzez Abacı - Ahtım Var
Muazzez Abacı - Cesaretim Var
Muazzez Abacı - Halil İbrahim
Muazzez Abacı - Hicran Saatleri
Muazzez Abacı - O Biliyor
Muazzez Abacı - O Eski Aşklar
Muazzez Abacı - Potpori
Muazzez Abacı - Rucu
Muazzez Abacı - Sen Bana Döneceksin
Muazzez Abacı - Silemezler Gönlümden
Muazzez Abacı - Sözümüz Söz
Muazzez Abacı - Umrumda Değil
Muazzez Abacı - Yarısı Senin
Muazzez Abacı - Yaz Demedim Kış Demedim



İndir









MUAZZEZ ABACI - DOLDURUN KADEHİ

Muazzez Abacı - Anladım Sevmeyeceksin
Muazzez Abacı - Ayrılık Yaman
Muazzez Abacı - Ben Ağlarım
Muazzez Abacı - Bir Sen Kaldın
Muazzez Abacı - Derdin Ne İse
Muazzez Abacı - Doldur Kadehi
Muazzez Abacı - Esmer Bugün
Muazzez Abacı - Girdim Yarin Bahçesine
Muazzez Abacı - İçimden Su
Muazzez Abacı - İnan Inan ki
Muazzez Abacı - Kipriklerinin
Muazzez Abacı - Ne idi Ne Oldu
Muazzez Abacı - Niye Çattın Kaşlarını
Muazzez Abacı - Şu Gögsüm
Muazzez Abacı - Sun da İçsin
Muazzez Abacı - Türlü Derde
Muazzez Abacı - Yadımda O
Muazzez Abacı - Yalancıdır Hep



İndir









MUAZZEZ ABACI - DÖNÜŞ [1978]

Muazzez Abacı - 01 - Kirpiklerinin Gölgesi
Muazzez Abacı - 02 - Inan, İnan ki Kimse Bana
Muazzez Abacı - 03 - Şu Göğsüm Yırtılıp Baksan
Muazzez Abacı - 04 - Türlü Derde Ben Deva Buldum Elimle
Muazzez Abacı - 05 - Klarnet Taksimi - Her Günüm Mazide Kalmış
Muazzez Abacı - 06 - Niye Çattın & Bahar Geldi & Yangın Olur (Potpori)
Muazzez Abacı - 07 - Ben Ağlarım Eller Güler
Muazzez Abacı - 08 - Doldur Kadehi
Muazzez Abacı - 09 - Anladım Sevmeyeceksin Beni Nazlı Çiçek
Muazzez Abacı - 10 - Kanun Taksimi
Muazzez Abacı - 11 - Yadımda O Sevdalı
Muazzez Abacı - 12 - İçimden Su Zalim Şüpheyi Kaldır
Muazzez Abacı - 13 - Esmer Bugün Ağlamış



İndir









MUAZZEZ ABACI - EFENDİM [1992]

Muazzez Abacı - Ay Gız
Muazzez Abacı - Efendim
Muazzez Abacı - Her Şey Seni Hatırlatıyor
Muazzez Abacı - Kır Dostum
Muazzez Abacı - Olmaz Ki
Muazzez Abacı - Sonsuza Kadar
Muazzez Abacı - Unutamıyorum
Muazzez Abacı - Vazgeçemem
Muazzez Abacı - Yaman Bu Sevda
Muazzez Abacı - Yar Diline
Muazzez Abacı - Üzme Beni



İndir









MUAZZEZ ABACI - FELEK [1989]

Muazzez Abacı - 01 - Felek
Muazzez Abacı - 02 - Dinmiyor Hiç Bu Aşkım
Muazzez Abacı - 03 - Mutluluk İstiyorum
Muazzez Abacı - 04 - Ninni
Muazzez Abacı - 05 - Kanımda Kıvılcım
Muazzez Abacı - 06 - Kanunla Muhabet
Muazzez Abacı - 07 - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
Muazzez Abacı - 08 - Sebep Sensin
Muazzez Abacı - 09 - Gözlerin
Muazzez Abacı - 10 - Git Gidebilirsen
Muazzez Abacı - 11 - Meşesiz Dağlar
Muazzez Abacı - 12 - Selam Vermeden
Muazzez Abacı - 13 - Elmalı Yar



İndir









MUAZZEZ ABACI - FİRUZE[1983]

Muazzez Abacı - Ahu Gözlerine
Muazzez Abacı - Bir Garip
Muazzez Abacı - Bir Gönül Vardı Bende
Muazzez Abacı - Bir Sevgi İstiyorum
Muazzez Abacı - Firuze
Muazzez Abacı - Geceler
Muazzez Abacı - Gül Dudaklım
Muazzez Abacı - Güller Arasında
Muazzez Abacı - Güzel Ne Güzel Olmuşsun
Muazzez Abacı - Kemancı
Muazzez Abacı - Sabredemedim
Muazzez Abacı - Seviyorum Diyebilsem
Muazzez Abacı - Söyle Sevgili
Muazzez Abacı - Tanrının Emriyle Olsun
Muazzez Abacı - Uyu Demeye Geldim
Muazzez Abacı - Yaşımı Sormayın
Muazzez Abacı - Önce Beni Dinle
Muazzez Abacı - Şarkılardan Fal Tuttum



İndir









MUAZZEZ ABACI - GECELER [1986]

Muazzez Abacı - At Kadehi Elinden
Muazzez Abacı - Açılan Bir Gül Gibi
Muazzez Abacı - Bak Yeşil Yeşil
Muazzez Abacı - Beni Canımdan Ayırdı
Muazzez Abacı - Dil Yarasını Andıracak
Muazzez Abacı - Geceler
Muazzez Abacı - Göz Görmezse
Muazzez Abacı - Kadehinde Zehir Olsa
Muazzez Abacı - Kanun Taksimi
Muazzez Abacı - O Dudaklar
Muazzez Abacı - Sarı Kurdalem Sarı
Muazzez Abacı - Söyleme Bilmesinler
Muazzez Abacı - Uyu Demeye Geldim
Muazzez Abacı - Yeşil Gözlerinde
Muazzez Abacı - Yine Bu Yıl Ada Sensiz
Muazzez Abacı - Yine Efkarlıyım
Muazzez Abacı - Çok Geceler Bekledim



İndir









MUAZZEZ ABACI - HÜKÜMLÜYÜM [2001]

Muazzez Abacı - Bana Ne
Muazzez Abacı - Dayan Yüreğim
Muazzez Abacı - Gün Olur Sen
Muazzez Abacı - Ham Meyvayı
Muazzez Abacı - Hükümlüye
Muazzez Abacı - Kır Yasak Zincirini
Muazzez Abacı - Masum Sevdalar
Muazzez Abacı - Misket
Muazzez Abacı - Nazara mı Geldi
Muazzez Abacı - Saatleri Sana
Muazzez Abacı - Yangın Geceler



İndir









MUAZZEZ ABACI & HURİ SAPAN - DERTLİ DÜNYA

Huri Sapan - Aşkın Cehennem Olsa
Huri Sapan - Bir Şans Daha
Huri Sapan - Deli Gibi Sevdim
Huri Sapan - Dertli Dünya
Huri Sapan - Gel de Gidiver
Huri Sapan - Seni Allah Gönderdi
Muazzez Abacı - Bak Yeşil Yeşil
Muazzez Abacı - Geceler
Muazzez Abacı - Geçti Muhabbet Demi
Muazzez Abacı - Kadehinde Zehir Olsa
Muazzez Abacı - Kusade Talihim
Muazzez Abacı - O Dudaklar
Muazzez Abacı - Silemezler Gönlümden
Muazzez Abacı - Yine Efkarlıyım



İndir









MUAZZEZ ABACI - KAR YANGINLARI [1994]

Muazzez Abacı - Ağlayamam
Muazzez Abacı - Beni Bırakma
Muazzez Abacı - Beni Şimdi Vur
Muazzez Abacı - Bitmemiş Gibi
Muazzez Abacı - Dağlar Dağlar
Muazzez Abacı - Dargınım
Muazzez Abacı - Eyvah
Muazzez Abacı - Kar Yangınları
Muazzez Abacı - Kızılcıklar Oldu mu
Muazzez Abacı - Name
Muazzez Abacı - Şimdi Uzaklardasın
Muazzez Abacı - Tanık
Muazzez Abacı - Yalnızım
Muazzez Abacı - Yıllanmış Şarap Gibi



İndir









MUAZZEZ ABACI - LP HÜZZAM & UŞŞAK ŞARKILAR [1974]

Hüzzam Şarkılar

Muazzez Abacı - 1. Hüzzam Peşrevi
Muazzez Abacı - 2. Akşam Dönüşü Geçtim
Muazzez Abacı - 3. Hicran Yine Hicran mı
Muazzez Abacı - 4. Gurbet Elde Her Akşam
Muazzez Abacı - 5. Ud Taksimi
Muazzez Abacı - 6. Ne Dökmek İstesem
Muazzez Abacı - 7. Yine Bir Sızı Var
Muazzez Abacı - 8. Kuşade Talihim

Uşşak Şarkılar

Muazzez Abacı - 1. Söyle Sevgilim
Muazzez Abacı - 2. Hala Acıyor
Muazzez Abacı - 3. Klarnet Taksimi
Muazzez Abacı - 4. Geçti Muhabbet Demi
Muazzez Abacı - 5. Hasret Dolu Ahım
Muazzez Abacı - 6. Keklik Dağlarda Çağlar
Muazzez Abacı - 7. Uyu Demeye Geldim



İndir









MUAZZEZ ABACI - MAZİDEN BİR SANAT MÜZİĞİ

Muazzez Abacı - Ahu Gözlerin
Muazzez Abacı - Anlat Derdini
Muazzez Abacı - Bir Sevgi İstiyorum
Muazzez Abacı - Bir Sevgi
Muazzez Abacı - Firuze
Muazzez Abacı - Gül Dudaklım
Muazzez Abacı - Güzel Olmuşsun
Muazzez Abacı - Henüz Aşkı Tatmadım
Muazzez Abacı - İstanbul'dayım
Muazzez Abacı - Sabredemedim
Muazzez Abacı - Şarkılardan Fal Tuttum
Muazzez Abacı - Seviyorum Diyebilsem
Muazzez Abacı - Tanrının Emriyle Olsun
Muazzez Abacı - Yaşımı Sormayın



İndir









MUAZZEZ ABACI - MUAZZEZ ABACI [1974]

Muazzez Abacı - 01 - Ben Ağlarım Eller Güler
Muazzez Abacı - 02 - Doldur Kadehi
Muazzez Abacı - 03 - Anladım Sevmeyeceksin
Muazzez Abacı - 04 - Yanımda O Sevdalı
Muazzez Abacı - 05 - İçimden Şu Zalim Şüpheyi Kaldır
Muazzez Abacı - 06 - Esmer Bugün Ağlamış
Muazzez Abacı - 07 - Bir Sen Kaldın İçimde Bir de Hatıran
Muazzez Abacı - 08 - Kirpiklerinin Gölgesi
Muazzez Abacı - 09 - İnan İnan Ki Kimse Bana
Muazzez Abacı - 10 - Şu Göğsüm Yırtılıp Baksan
Muazzez Abacı - 11 - Türlü Derde Ben Deva Buldum
Muazzez Abacı - 12 - Her Günüm Mazide Kalmış
Muazzez Abacı - 13 - Keklik Dağlarda Çağlar
Muazzez Abacı - 14 - Niye Çattın Kaşlarını
Muazzez Abacı - 15 - Yangın Olur Biz Yangına Gideriz



İndir









MUAZZEZ ABACI - MUAZZEZ ABACI SÖYLÜYOR [1982]

Muazzez Abacı - 01 - Derdin Ne İse
Muazzez Abacı - 02 - Ne Gelen Var
Muazzez Abacı - 03 - Meftunun Oldum
Muazzez Abacı - 04 - Yalancıdır Hep Aynalar
Muazzez Abacı - 05 - Kaldı Yollarda
Muazzez Abacı - 06 - Girdim Yarin Bahçesine
Muazzez Abacı - 07 - Sun da İçsin
Muazzez Abacı - 08 - Derman Kar Eylemez
Muazzez Abacı - 09 - Sevda Yaratan
Muazzez Abacı - 10 - Ayrılık Yaman Kelime
Muazzez Abacı - 11 - Olmaz İlaç
Muazzez Abacı - 12 - Benim Sen Nemsin



İndir









MUAZZEZ ABACI - MUSİKİNİN ALTIN ÇAĞI [1993]

Muazzez Abacı - Hicaz - Affeyle Suçumu Ey Gül-i Ter Başıma Kakma
Muazzez Abacı - Hicaz - Niçin Sebta Seher Ben Zaru Zarım
Muazzez Abacı - Hicaz - Sayd Eyledi Gönlümü Bir Gözleri Ahu
Muazzez Abacı - Hicaz Viola
Muazzez Abacı - Nisaburek - Varsın Gönül Aşkınla Harab Olsun Efendim
Muazzez Abacı - Rast - Rast Peşrevi
Muazzez Abacı - Rast- Kuyinde Figanımla Acep Gülgüle Yokmu
Muazzez Abacı - Rast- Mukedder Derd-i Peyderpeyle Şimdi
Muazzez Abacı - Saba - Çok Sürmedi Geçti Tarabim Şevki Baharım
Muazzez Abacı - Saba - Hayali Yare Girme Deyre Dursun
Muazzez Abacı - Saba- Sent-i Sefare Bu Demler Seferin Var mı
Muazzez Abacı - Şehnaz - Didem Yüzüne Nazır Nazır Yüzüme Didem
Muazzez Abacı - Şehnaz - Feryad ki Feryadıma İmdat Edecek
Muazzez Abacı - Şehnaz - Fırsat Bulsam Yare Varsam
Muazzez Abacı - Şehnaz Peşrevi
Muazzez Abacı - Suzi-dil- Kani Yad-i Lebinle Hun-i dil - Nus Ettiğim Demler
Muazzez Abacı - Suzi-i dil - Ey Gonca Acil Zevkini Sur Faslı Baharın
Muazzez Abacı - Suzi-i dil - Suzi Dil Peşrevi
Muazzez Abacı - Uşşak - Gül Yüzlülerin Şevkine Gel Nus Edelim Mey
Muazzez Abacı - Uşşak - Meyhane mi Bu Bezm-i Tarabhane-i Cemmi
Muazzez Abacı - Uşşak - Suh-i Cefa Pise Bırak Va-i Cefayı
Muazzez Abacı - Uşşak - Uşşak Ud Taksimi



İndir









MUAZZEZ ABACI - SENSİZ OLMADI [1991]

Muazzez Abacı - Beni Unutma
Muazzez Abacı - Besmele
Muazzez Abacı - Gözüm Kesmiyor
Muazzez Abacı - Hava Nasıl Oralarda
Muazzez Abacı - Kendim Giderim
Muazzez Abacı - Sensiz Olmadı
Muazzez Abacı - Unutmazsın
Muazzez Abacı - Yemin Ettim
Muazzez Abacı - Özledim
Muazzez Abacı - İlvanlım



İndir









MUAZZEZ ABACI - SEVDİKLERİNİZLE [2006]

Muazzez Abacı - Bir Garip Orhan Veli
Muazzez Abacı - Bir Gönül Vardı Bende
Muazzez Abacı - Bir Sevgi İstiyorum
Muazzez Abacı - Firuze
Muazzez Abacı - Önce Beni Dinle
Muazzez Abacı - Sabredemedim
Muazzez Abacı - Şarkılardan Fal Tuttum
Muazzez Abacı - Seviyorum Diyebilsem
Muazzez Abacı - Tanrının Emriyle Olsun
Muazzez Abacı - Yaşımı Sormayın



İndir









MUAZZEZ ABACI – SÖYLEME BİLMESİNLER [199x]

Muazzez Abacı - Askolsun
Muazzez Abacı - Ayrilik_Yaman_Kelime
Muazzez Abacı - Bak_Yesil_Yesil
Muazzez Abacı - Deli Gönlüm
Muazzez Abacı - Derman Kar Eylemez
Muazzez Abacı - Göz Görmese Belki Gönül Katlanır
Muazzez Abacı - Keman Taksimi
Muazzez Abacı - Peşrev
Muazzez Abacı - Sevda Yaratan Gözlerini
Muazzez Abacı - Söyleme Bilmesinler
Muazzez Abacı - Sun da İçsin Yar Elinden
Muazzez Abacı - Ud Taksimi
Muazzez Abacı - Yine Bir Sızı Var
Muazzez Abacı - Yine Efkarlıyım



İndir









MUAZZEZ ABACI - ŞAKAYIK [1985]

Muazzez Abacı - Düşen Sarı Yapraklara
Muazzez Abacı - Gerçek Sevgiyi Göster
Muazzez Abacı - Gönlümün Şarkısını
Muazzez Abacı - Gözümde Özleyiş
Muazzez Abacı - Kadere Bak
Muazzez Abacı - Lades
Muazzez Abacı - Olmaz mı
Muazzez Abacı - Sen Giderken
Muazzez Abacı - Sevelim
Muazzez Abacı - Unutmak Elde Değil
Muazzez Abacı - Şakayık
Muazzez Abacı - Şarkılara Sordum Söylemediler



İndir









MUAZZEZ ABACI - TUTKUNUM [1997]


Muazzez Abacı - Anla
Muazzez Abacı - Benim İçin Üzülme
Muazzez Abacı - Bir De Sen Olsan
Muazzez Abacı - Gel
Muazzez Abacı - Gelin Canlar Bir Olalım
Muazzez Abacı - Hasret Kasırgası
Muazzez Abacı - Kırmızı Gül Ali Var
Muazzez Abacı - Sen Benimsin
Muazzez Abacı - Tanrım
Muazzez Abacı - Tutkunum
Muazzez Abacı - Unuttum Diyemem
Muazzez Abacı - Yüreğim Rehin
Muazzez Abacı - Özledim Her Şeyini



İndir









MUAZZEZ ABACI - VURGUN [1990]

Muazzez Abacı - Anılar
Muazzez Abacı - Bir Teselli Ver
Muazzez Abacı - Bir Ufacık Dargınlıkla
Muazzez Abacı - Biri Birilerine
Muazzez Abacı - Duydum ki Unutmuşsun
Muazzez Abacı - Gökyüzünde Duman Duman
Muazzez Abacı - Hiç Bir Şey Farketmez
Muazzez Abacı - Kısmetim Sensin
Muazzez Abacı - Olsun
Muazzez Abacı - Vurgun
Muazzez Abacı - Yaşayan Cansın
Muazzez Abacı - Yüce Dağ Başında
Muazzez Abacı - Çok Yalnızım



İndir









MUAZZEZ ABACI - YAŞAMADIM Kİ [1983]

Muazzez Abacı - Ahu Gözlerine Kurban Olduğum
Muazzez Abacı - Bir Garip Orhan Veli
Muazzez Abacı - Bir Gönül Vardı Bende
Muazzez Abacı - Bir Sevgi İstiyorum
Muazzez Abacı - Firuze
Muazzez Abacı - Güzel Ne Güzel Olmuşsun
Muazzez Abacı - Önce Beni Dinle
Muazzez Abacı - Sabredemedim
Muazzez Abacı - Şarkılardan Fal Tuttum
Muazzez Abacı - Sarsam Seni Gül Dudaklım
Muazzez Abacı - Seviyorum Diyebilsem
Muazzez Abacı - Tanrının Emriyle Olsun
Muazzez Abacı - Yaşımı Sormayın



İndir









MUAZZEZ ABACI - YASEMEN [1981]

Muazzez Abacı - Bir Selam Vermeden
Muazzez Abacı - Garip
Muazzez Abacı - Gönlüme Nice Bir
Muazzez Abacı - Gülşeni Hüsnüne Kimler Varıyor
Muazzez Abacı - Gözden Irak Sevgili
Muazzez Abacı - Kanun Taksimi
Muazzez Abacı - Leyla
Muazzez Abacı - Mihrabım Diyerek
Muazzez Abacı - Ömrümün Son Demi
Muazzez AbacI - Potpori 2
Muazzez Abacı - Potpori
Muazzez Abacı - Senden Bilirim
Muazzez Abacı - Seni AndIm
Muazzez Abacı - Sevdim Diye Zalim
Muazzez Abacı - Sine-i Suzanıma Ahım Yeter
Muazzez Abacı - Yasemen
Muazzez Abacı - Yaylı Tambur Taksimi 2
Muazzez Abacı - Yaylı Tambur Taksimi



İndir









ZEKİ MÜREN & MUAZZEZ ABACI - DÜET [1998]

Zeki Müren & Muazzez Abacı - Biz Ayrılamayız
Zeki Müren & Muazzez Abacı – Dediler Zamanla Hep
Zeki Müren & Muazzez Abacı – Hiçbir Şeyde Gözüm Yok
Zeki Müren & Muazzez Abacı – Böyle Ayrılık Olmaz



İndir









Emel Sayın – Devlerden Nağmeler (Z. Müren - Emel Sayın - Muazzez Abacı) [2007]


01. Gözlerin Doğuyor Gecelerime / Zeki Müren
02. Bir Sevgi İstiyorum / Muazzez Abacı
03. Sevgisiz Yaşayamam / Emel Sayın
04. Biliyor musun Bir Zamanlar / Seçil Heper
05. Yalan Mıydı ? / Mediha Şen Sancakoğlu
06. Gökyüzünde Duman Duman / Zeki Müren
07. Yunus Gibi / Emel Sayın
08. Şakayık / Muazzez Abacı
09. Sevgi Çiçekleri / Seçil Heper
10. Gayrı Dayanamam Ben / Zeki Müren
11. Gerçek Sevgiyi Göster / Seçil Heper
12. Ne Olur Hayatımdan / Emel Sayın
13. Üzme Beni / Zeki Müren
14. Bana Aşkı Öğretensin / Emel Sayın
15. Akşam Olunca Yarelerim Sızlar / Zeki Müren



İndir









Assolistler Albümü-En iyileri ile TSM [2006]

01. Emel Sayın - Kadehinde Zehir Olsa
02. Muazzez Abacı – Ayrılık Ateşten Bir Ok
03. Yüksel Uzel – Canımın Yoldaşı Ol
04. Seçil Heper - Mehtaplı Gecelerde
05. Emel Sayın – Deli Gibi Sevdim
06. Muazzez Abacı – Sarsam Seni
07. Mediha Şen Sancakoğlu - Affetmem Asla Seni
08. Seçil Heper – Biliyorsun Bir Zamanlar
09. Yüksel Uzel – Bir Gülü Bir Seni Öptüm
10. Mediha Şen Sancak – Güller Ağlasın
11. Emel Sayın – Duydum ki Unutmuşsun
12. Yüksel Uzel – Akşam Olur Gizli Gizli Ağlarım
13. Muazzez Abacı – Potpori



İndir









3 Büyükler - Zeki Müren / Emel Sayın / Muazzez Abacı [2007]


CD 1:


1. Zeki Müren / Git Gidebilirsen
2. Zeki Müren / Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
3. Zeki Müren / Gücüme Gidiyor Böyle Yaşamak
4. Zeki Müren / Büyüleyen Gözlerinle
5. Zeki Müren / Ayaz Geceler
6. Zeki Müren / Rüyalarda Buluşuruz
7. Zeki Müren / Unutur Sanma Sakın
8. Zeki Müren / Rüyalarım Olmasa
9. Zeki Müren / Seni Ben Unutmak İstemedim Ki
10. Zeki Müren / Biz Ayrılamayız


CD 2


1. Emel Sayın / Kanımda Kıvılcım
2. Emel Sayın / Sevgi Bağları
3. Emel Sayın / Zulüm Taşıyan Gözler
4. Emel Sayın / Gücüme Gidiyor Böyle Yaşamak
5. Emel Sayın / Güzelleri Kim Sevmez Ki
6. Emel Sayın / Bana Aşkı Öğretensin
7. Emel Sayın / Seviyorum Sevmesen De
8. Emel Sayın / Güzelsin
9. Emel Sayın / Yıllar Oldu Ayrılmamız
10. Emel Sayın / Seni Ben Unutmak İstemedim Ki


CD 3


1. Muazzez Abacı / Bir Sevgi İstiyorum
2. Muazzez Abacı / Bir Garip Orhan Veli
3. Muazzez Abacı / Şarkılardan Fal Tuttum
4. Muazzez Abacı / Seviyorum Diyebilsem
5. Muazzez Abacı / Bir Gönül Vardı Bende
6. Muazzez Abacı / Firuze
7. Muazzez Abacı / Önce Beni Dinle
8. Muazzez Abacı / Yaşımı Sormayın
9. Muazzez Abacı / Sabredemedim
10. Muazzez Abacı / Tanrının Emriyle Olsun



Zeki Müren

Emel Sayın

Muazzez Abacı



0 yorum:

Yorum Gönder