Nurcan Opel 22 Full Albüm




Nurcan Opel & Adnan Varveren – Sevenler Yalan Söylemez & Nergis LP

Nurcan Opel – Nergis (Herkesin Bir Yuvası Var)
Nurcan Opel – Sevenler Yalan Söylemez



İndir









Nurcan Opel - 1 (Türküola 356)

01 - Nurcan Opel - Adana Yollarında
02 - Nurcan Opel - Ah Feleksiz
03 - Nurcan Opel - Ahu Gözlüm
04 - Nurcan Opel - Ankaranın Evleri
05 - Nurcan Opel – Ayrılmayalım
06 - Nurcan Opel - Ben Köyümün Delisiyim
07 - Nurcan Opel - Birazda Bana Gül Kader
08 - Nurcan Opel - Böylemi Sevmek Sevilmek
09 - Nurcan Opel - Dam Üstüne Çul Serer
10 - Nurcan Opel - Diloy Diloy Yaylalar
11 - Nurcan Opel - Dumanlı Dumanlı Oy Bizim Eller
12 - Nurcan Opel - Komşu Oğlu
13 - Nurcan Opel - Şu Sazıma Bir Düzen Ver
14 - Nurcan Opel - Zalim Kader



İndir









Nurcan Opel - 2 (Alparslan 189)

01 - Nurcan Opel - Ayrılmayalım Memo
02 - Nurcan Opel - Bana Şaka Yapma Oğlan
03 - Nurcan Opel - Ben Köyümün Delisiyim
04 - Nurcan Opel - Çile Çekerim
05 - Nurcan Opel – Gülüm
06 - Nurcan Opel - Herkesin Bir Yuvası Var
07 - Nurcan Opel – Olur mu Olur mu
08 - Nurcan Opel - Sen Damat Ol Ben Gelin
09 - Nurcan Opel - Sevdiğim Kız Gelin Olmuş
10 - Nurcan Opel - Son Mektubu Yazarken
11 - Nurcan Opel - Yalvartan Aşk



İndir









Nurcan Opel - 2 (Harika 810)


01 - Nurcan Opel - Babam Gile Söyle
02 - Nurcan Opel - Bir Yiğit Gurbete Gitse
03 - Nurcan Opel - Biraz Da Bana Gül Kader
04 - Nurcan Opel - Çatla Yarim Çatla
05 - Nurcan Opel – Cemse
06 - Nurcan Opel - Dünya Güzel Üstüne
07 - Nurcan Opel - Gel De Gör
08 - Nurcan Opel - Gitme Ne Olur
09 - Nurcan Opel - Gönlüm Sevmez Herkesi (Kara Uzum Habbesi)
10 - Nurcan Opel - Gözlerin Üzüm Karası
11 - Nurcan Opel - Oldur Beni
12 - Nurcan Opel - Son Mektubu Yazarken
13 - Nurcan Opel - Taze Karlar Yağmış
14 - Nurcan Opel - Yalvartan Aşk



İndir









Nurcan Opel - 2 (Minareci 3153)

01 - Nurcan Opel - Ağla Sevgilim
02 - Nurcan Opel - Ağlama Gülüm Oy Oy
03 - Nurcan Opel - Ayşem
04 - Nurcan Opel - Beğenmez
05 - Nurcan Opel – Dokunma Keyfine Yalan Dünyanın
06 - Nurcan Opel - Elleri Cebinde Hali Perişan
07 - Nurcan Opel - Gidelim Bizim Yaylaya
08 - Nurcan Opel – Hancı mısın Yolcu musun
09 - Nurcan Opel - Hasta Gönlüm
10 - Nurcan Opel - Kaşların Karasına
11 - Nurcan Opel - Kime Ne
12 - Nurcan Opel - Nar Danesi
13 - Nurcan Opel - Niye Çattın Kaşlarını
14 - Nurcan Opel - Niye Gönül
15 - Nurcan Opel - Zeynep Gelin Oluyor



İndir









Nurcan Opel - 2 (Türküola 583)

01 - Nurcan Opel - Babam Gile Söyle
02 - Nurcan Opel - Bir Yiğit Gurbete Gitse
03 - Nurcan Opel - Biraz Da Bana Gül Kader
04 - Nurcan Opel - Çatla Yarim Çatla
05 - Nurcan Opel – Cemse
06 - Nurcan Opel - Dünya Güzel Üstüne
07 - Nurcan Opel - Gel De Gör
08 - Nurcan Opel - Gitme Ne Olur
09 - Nurcan Opel - Gönlüm Sevmez Herkesi (Kara Uzum Habbesi)
10 - Nurcan Opel - Gözlerin Üzüm Karası
11 - Nurcan Opel - Oldur Beni
12 - Nurcan Opel - Son Mektubu Yazarken
13 - Nurcan Opel - Taze Karlar Yağmış
14 - Nurcan Opel - Yalvartan Aşk



İndir









Nurcan Opel - 9 (Minareci 3385)

01 - Nurcan Opel - 365 Günüm De Yandı
02 - Nurcan Opel - Büyük Cevizin Dibi
03 - Nurcan Opel - Çay Elinden Öteye
04 - Nurcan Opel – De Get Bayburt
05 - Nurcan Opel - Diyarbakır Bu Mudur
06 - Nurcan Opel - Dostum Dostum
07 - Nurcan Opel - Hele Yar
08 - Nurcan Opel - Huzurum Kalmadı
09 - Nurcan Opel - İhtiyar Oldum
10 - Nurcan Opel - İki Dağın Arasında
11 - Nurcan Opel - Kabak Bahçelerde Gündöndü
12 - Nurcan Opel - Şu Dağların Oylumuna
13 - Nurcan Opel - Yolumuz Gurbete Düştü



İndir









Nurcan Opel - Ağla Gönül

01 - Nurcan Opel - Ağla Gönül Ağla
02 - Nurcan Opel - Bende Gelem
03 - Nurcan Opel - Bugün Ben Bir Hata Ettim
04 - Nurcan Opel - Dam Üstüne Dam Yapılır
05 - Nurcan Opel - Dertliyim Dertli
06 - Nurcan Opel - Gelme Leyli Leyli
07 - Nurcan Opel - Hop Karanfilli
08 - Nurcan Opel - Hoptara Leylim Havası
09 - Nurcan Opel - Kahpe Felek
10 - Nurcan Opel - Mecnun Oldum
11 - Nurcan Opel - Vefasız Yar
12 - Nurcan Opel - Yavruda Güzel Eminem



İndir









Nurcan Opel - Ayrılık Kolay Değil (Türküola)

01 - Nurcan Opel - Altın Yüzük Parmakta (Ay Cemo)
02 - Nurcan Opel - Ayrılık Kolay Değil
03 - Nurcan Opel - Bağa Girdim Bağ Budanmış
04 - Nurcan Opel - Bu Dünya Fanidir (Doldur Gardaş İçelim)
05 - Nurcan Opel - Derdinden Deli Oldum Sevdiğim
06 - Nurcan Opel - Garip Kaldım Almanya'da
07 - Nurcan Opel - Kahve Yemenden Gelir
08 - Nurcan Opel - Kara Çadırın Kızı
09 - Nurcan Opel - Kerpiç Duvar Yan Uçtu (Oy Nazife)
10 - Nurcan Opel - Oklavayam Bazıyam
11 - Nurcan Opel – Sabuha
12 - Nurcan Opel - Sana Eyvallah
13 - Nurcan Opel - Tello Gider Yan Gider
14 - Nurcan Opel - Tez Geldiğin Bu Mudur
15 - Nurcan Opel - Uzun Uzun Kamışlar



İndir









Nurcan Opel - Bir Güzele Şaka Ettim (Uzelli)

01 - Nurcan Opel - Arpa Buğday Daneler
02 - Nurcan Opel - Bir Güzele Şaka Ettim
03 - Nurcan Opel - Bu Ayrılık Sanada Mı Kar Etti
04 - Nurcan Opel - Bu Yarayı Dosttan Aldım
05 - Nurcan Opel - Deli Deli
06 - Nurcan Opel - Deryanın Yüzünde Gezenim Yoktur (U.H.)
07 - Nurcan Opel - Gel Bana Güle Güle (Benim Yarim)
08 - Nurcan Opel – Gitme
09 - Nurcan Opel - Hop Tara Leylim Havası
10 - Nurcan Opel - Kahpe Felek Sana Nettim
11 - Nurcan Opel - Kara Çadır Düzdedir
12 - Nurcan Opel - Karanfilli Yar Allı Yar
13 - Nurcan Opel - Köprünün Baslarında
14 - Nurcan Opel - Zam Üstüne Zam Yapılır



İndir









Nurcan Opel - Çalsın Davul Zurnalar

01 - Nurcan Opel - Bundan Sonra
02 - Nurcan Opel - Çalsın Davul Zurnalar
03 - Nurcan Opel - Çatla Yarim Çatla
04 - Nurcan Opel - Divane Gönlüm
05 - Nurcan Opel - Ey Sevgili
06 - Nurcan Opel – Gel de Öpeyim
07 - Nurcan Opel - Gör Başına Neler Gelir
08 - Nurcan Opel - Kara Basma
09 - Nurcan Opel - Nazlı Yar
10 - Nurcan Opel - Nedir Benim Çektiğim
11 - Nurcan Opel - Öldür Beni
12 - Nurcan Opel - Söyle Oğlan
13 - Nurcan Opel – Yalan mı
14 - Nurcan Opel – Zühtü



İndir









Nurcan Opel - Dedi Kodu (Uzelli 956)

01 - Nurcan Opel - Aman Aman Oy
02 - Nurcan Opel - Atma Beni Ellere
03 - Nurcan Opel - Ay Doğuyor
04 - Nurcan Opel - Aysam Konya Yolunda
05 - Nurcan Opel – Cemil
06 - Nurcan Opel – Ceylan
07 - Nurcan Opel - Dedi Kodu
08 - Nurcan Opel - Hastayım Yokuş Çıkamam
09 - Nurcan Opel - Kibar Gelin
10 - Nurcan Opel - Kınayı Getir Aney
11 - Nurcan Opel - Muzur Dağı
12 - Nurcan Opel - Vay Benim Arsız Gönlüm



İndir









Nurcan Opel - Deli Memo (Uzelli 929)

01 - Nurcan Opel - Bu Yıl Bu Dağların
02 - Nurcan Opel - Dağlar Seni Delik Delik Ederim
03 - Nurcan Opel - Deli Memo
04 - Nurcan Opel – Emmioğlu
05 - Nurcan Opel - Hele Hele Yine
06 - Nurcan Opel - Kurbanım Kurbanım
07 - Nurcan Opel - Maçka Yolları Taşlı
08 - Nurcan Opel - Melek Soylum
09 - Nurcan Opel – Milcano
10 - Nurcan Opel - Odana Serdim Halı
11 - Nurcan Opel - Saza Niye Gelmezsin
12 - Nurcan Opel - Sen İstedin
13 - Nurcan Opel - Yan Temira
14 - Nurcan Opel - Yar Belli Belli



İndir









Nurcan Opel - Etme Utan Utan (Uzelli 485)

01 - Nurcan Opel - Ayağında Kundura
02 - Nurcan Opel - Dut Yedim Duttu Beni
03 - Nurcan Opel – Esmerim
04 - Nurcan Opel - Etme Utan Utan
05 - Nurcan Opel - Eylen Sunam
06 - Nurcan Opel - Gözlerinin Rengini
07 - Nurcan Opel - His Hisi Hançer
08 - Nurcan Opel - Kırmızı Kordele
09 - Nurcan Opel - Kız Ben Garibem
10 - Nurcan Opel - Kurban Olam Ben
11 - Nurcan Opel - Mendil Aldım
12 - Nurcan Opel - Sen Güley
13 - Nurcan Opel - Şoför Abi
14 - Nurcan Opel - Yeşil Ayna



İndir









Nurcan Opel - Evlenemem

01 - Nurcan Opel – Komşu Oğlu
02 - Nurcan Opel – Evlenmem Evlenmem
03 - Nurcan Opel – Ne Güzeldir Bizim Eller
04 - Nurcan Opel - Jandarma
05 - Nurcan Opel - Gel Beriye Hayriye
06 - Nurcan Opel - Seni Nasıl Özledim Bilemezsin
07 - Nurcan Opel - Yazımı Kışa Çevirdin
08 - Nurcan Opel - Gezdim Şu Alemi Islah Edeyim
09 - Nurcan Opel - Nazike
10 - Nurcan Opel - Aman Hızmalım Aman
11 - Nurcan Opel - Uyandım Sabah İle
12 - Nurcan Opel - Yoğurt Koydum Dolaba
13 - Nurcan Opel - Adımız Çıktı Ayyaş



İndir









Nurcan Opel - Huzurum Kalmadı (Minareci)

01 - Nurcan Opel - Büyük Cevizin Dibi
02 - Nurcan Opel – Çayeli’nden Öteye
03 - Nurcan Opel - De Get Bayburt
04 - Nurcan Opel - Diyarbakır Bu Mudur
05 - Nurcan Opel - Dostum Dostum
06 - Nurcan Opel - Hele Yar
07 - Nurcan Opel - Huzurum Kalmadı
08 - Nurcan Opel - İhtiyar Oldum
09 - Nurcan Opel - İki Dağın Arasında Kalmışam
10 - Nurcan Opel - Kabak Bahçelerde Gündöndü
11 - Nurcan Opel - Yandı Ha Yandı
12 - Nurcan Opel - Yolumuz Gurbete Düştü



İndir









Nurcan Opel - Kerize Bak

01 - Nurcan Opel - Ah Le Vah Le
02 - Nurcan Opel - Ayvana Gel
03 - Nurcan Opel – Bilemedim
04 - Nurcan Opel – Cumbullu
05 - Nurcan Opel - Hatuna Bak Hatuna
06 - Nurcan Opel - Karanfil Eker misin
07 - Nurcan Opel - Kerize Bak
08 - Nurcan Opel - Muhabbet Olsun
09 - Nurcan Opel - Ne Güzel Yaratmış
10 - Nurcan Opel - Oy Hanım
11 - Nurcan Opel - Oy Oy Emine
12 - Nurcan Opel – Sandıkçı
13 - Nurcan Opel - Sevemedim Doya Doya
14 - Nurcan Opel - Şak Şak Şakırdama



İndir









Nurcan Opel – LP Okey 314

01 - Nurcan Opel - Ağlama Maralım
02 - Nurcan Opel - Aydil Aydil
03 - Nurcan Opel – Bitlis’te Beş Minare
04 - Nurcan Opel - Can Hatice
05 - Nurcan Opel - Çekirge
06 - Nurcan Opel - Doy Doy
07 - Nurcan Opel - Fadile
08 - Nurcan Opel - Kaldı Kaldı
09 - Nurcan Opel - Müdür Beyin Yeşil Kürkü
10 - Nurcan Opel – Ölürem Kızlar
11 - Nurcan Opel - Suda Balık Yan Gider
12 - Nurcan Opel – Toycular



İndir









Nurcan Opel - Niye Zalim Niye (Harika 635)

01 - Nurcan Opel - Ayrılmayalım Memo
02 - Nurcan Opel – Ayşem
03 - Nurcan Opel - Bahçeyi Dolaşta Gel
04 - Nurcan Opel - Beğenmez Beğenmez
05 - Nurcan Opel - Ben Köyümün Delisiyim
06 - Nurcan Opel - Bilmem Ben
07 - Nurcan Opel - Canim Sevdiğim
08 - Nurcan Opel - Kime Ne
09 - Nurcan Opel - Komşu Oğlu Komşu Kızı
10 - Nurcan Opel – Köy Düğünü
11 - Nurcan Opel - Küçüksün Büyü
12 - Nurcan Opel - Niye Zalim Niye
13 - Nurcan Opel – Olmuyor
14 - Nurcan Opel - Zalim Kader



İndir









Nurcan Opel - Sevme Derler Nasıl Sevmem ( Türküola )

01 - Nurcan Opel - Aydil Aydil
02 - Nurcan Opel - Ben Giderim Bestana (Toycular)
03 - Nurcan Opel - Bitliste Beş Minare
04 - Nurcan Opel - Can Hatice
05 - Nurcan Opel – Çekirge
06 - Nurcan Opel - Dünya Kime Kaldı
07 - Nurcan Opel – Fadile
08 - Nurcan Opel - Göz Yaşını Sil De Gidelim (Ağlama Cananım)
09 - Nurcan Opel - Müdür Beyin Yeşil Kürkü
10 - Nurcan Opel - Ölürem Kızlar
11 - Nurcan Opel - Sen Yolcusun Ben Hancı
12 - Nurcan Opel - Sevme Derler Nasıl Sevmem
13 - Nurcan Opel – Sivas’tan Çıktım Yola (Doy Doy Doymadım)



İndir









Nurcan Opel - Şık Şıngırdar (Türküola 1536)

01 - Nurcan Opel - Ben Kendime Catar Oldum
02 - Nurcan Opel – Dilocan
03 - Nurcan Opel - Dur Dur Baksana (Üç Gün Arpanı Derem)
04 - Nurcan Opel - Gül Oğlan
05 - Nurcan Opel - Güley Uyan Sabahtır
06 - Nurcan Opel - Lele Cano
07 - Nurcan Opel – Meyrik
08 - Nurcan Opel – Sevim
09 - Nurcan Opel - Şık Şıngırdar
10 - Nurcan Opel - Vicdansız Dağlar
11 - Nurcan Opel - Yüzünde Çifte Benler



İndir









Nurcan Opel - Tatlı Melek (Minareci 10)

01 - Nurcan Opel - Arap Atı Gibi
02 - Nurcan Opel - Ceylan Bakışın
03 - Nurcan Opel - Çıkma Karşıma
04 - Nurcan Opel - En Zilha
05 - Nurcan Opel - Engin Ol Gönül
06 - Nurcan Opel - Kurban Olduğum
07 - Nurcan Opel - Mardin Kapı
08 - Nurcan Opel - Ne Sorarsın Be Hey Kardeş
09 - Nurcan Opel - Ordunun Dereleri
10 - Nurcan Opel – Ömrüm
11 - Nurcan Opel - Ömrüm Seninle Geçsin
12 - Nurcan Opel – Zalim



İndir



3 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi çalışma olmuş elinize sağlık

Bülent Kaya dedi ki...

Teşekkürler

61engin61 dedi ki...

merhabalar. linkler yenilerseniz sevinirim. Teşekkürler

Yorum Gönder