Samime Sanay Albümleri











MİNİ BİYOGRAFİ


1946 yılında Ankara'da dünyaya geldi.Sosyal Hizmetler Akademisi 'nde okuduğu yıllarla radyo yılları çakışır.1960 'ta Ankara Radyosu sınavlarına girer.Amacı sosyal hizmetler mütehassısı olarak mesleğini sürdürmek hem de radyoda sanatçı olarak çalışmaktı.Fakat personel yasası öğretmenlik dışında buna cevap vermiyordu.O da Dil Tarih'in Pedagoji Bölümünü bitirdi.Kısa bir süre sosyoloji hocalığı yaptı.Annesini ve babasını ard arda kaybetti.Bu sıralarda doktora yapmaya karar verdi.Son master sınavından çıktıktan iki gün sonra eşi Edip Aktaş ile evlendi.Eşi istemediği için doktorayı yarıda bıraktı.Fakat radyoyu devam ettirdi.İlk albümünü 1977 yılında Kervan Plakçılıktan çıkardı.Bu evlilikten 1979 yılında oğlu Anıl dünyaya geldi.Sahnelerde assolist olarak adını duyuran sanatçı,TRT bünyesinde 15 yıl süren müzik eğitimi ve uygulaması sonunda 1981'de radyodan istifa ederek sahneye çıktı.Kervan Plak Şirketi ile anlaşarak 1984 yılında Beni Hatırla ve 1985 yılında Sevgi Üzerine Sohbet adlı çok satan ve sevilen albümleri ile iki altın plak ödülü aldı.Çok sesli Hafif Türk Sanat Müziğinin önde gelen kadın sanatçısı olarak daha çok Erdoğan Berker besteleri üzerinde yoğunlaştı.İçli,duygusal yanı ağır basan,baygın bir yorumu ve tipik bir sesi olan sanatçı 80'li yıllarda ve 90'ların başlarında hayli popülerlik kazandı.İzmir Fuarı ve Maksim Gazinosunda bir dönem assolistlik de yaptı.Yudum Yudum Sevdayım, Sevgi Bağları, Sarsam Diyorum/Seviyor, Ben Sana Mecburum diğer bellibaşlı albümleridir.Sahne çalışmalarını yurt içi ve yurt dışı konserleriyle sürdürdü.Oğlunun babası Edip Aktaş'tan boşandı.1998'de Devlet Sanatçısı unvanını aldı.1993'te yayınlanan Ben Sana Mecburum adlı abümünden sonra Türk Müziğindeki genel durgunluk ve gerilemenin de etkisiyle uzun bir sessizlik dönemine girdi.2006 yılında alaturka eserleri popüler tarzda senfonik olarak yorumlayarak hazırladığı Hoşgeldin Aşk adlı son albümüyle adından söz ettirdi.










Samime Sanay - Affedersiniz
===========================

Samime Sanay - Affedersiniz
Samime Sanay - Askıma Kıral Olsan
Samime Sanay - Ayva Çiçek Açmış
Samime Sanay - Bahar Gelir
Samime Sanay - Bir İlkbahar Sabahı
Samime Sanay - Enginde Yavaş Yavaş
Samime Sanay - Ey Buti Nev Eda
Samime Sanay - Hep Böyle
Samime Sanay - Her Yaşın
Samime Sanay - Karam
Samime Sanay - Mevlana
Samime Sanay - Son Sevgi
Samime Sanay - Veda Busesi



İndir

Alternatif









Samime Sanay - Ben Sana Mecburum
================================

Samime Sanay - Aşk Yağmuru
Samime Sanay - Ben Sana Mecburum
Samime Sanay - Bir Sabah İstiyorum
Samime Sanay - Gemilerde Talim Var
Samime Sanay - Gözleri Aşka Gülen
Samime Sanay - Kapıldım Gidiyorum
Samime Sanay - Kaşın Gözün Şöyle Dursun
Samime Sanay - Mektup
Samime Sanay - Sana Nasıl Sevdalanmam
Samime Sanay - Sandalcı
Samime Sanay - Sevda Düğümü
Samime Sanay - Söyleyemem Derdimi



İndir

Alternatif









Samime Sanay - Beni Hatırla
===========================

Samime Sanay - Beklerim Yolunu Gözlerim Ağlar
Samime Sanay - Beni Hatırla
Samime Sanay - Bir Sevgi İstiyorum
Samime Sanay - Eski Bir Şarkı Söyler Denizler
Samime Sanay - Eskisi Gibi
Samime Sanay - Kader
Samime Sanay - Karanfil Oylum Oylum & Ada Sahillerinde Bekliyorum
Samime Sanay - Karanlık Gecelerde
Samime Sanay - Şarkılardan Fal Tuttum
Samime Sanay - Unutamam Seni



İndir









Samime Sanay - Bir İlkbahar Sabahı
==================================

01 Samime Sanay - Bir İlkbahar Sabahı
02 Samime Sanay - Geçenler Unutulur
03 Samime Sanay - Neden
04 Samime Sanay - Senin Kalbinde Yerim
05 Samime Sanay - Gurbet Ellere
06 Samime Sanay - Sevgi Üzerine Sohbet
07 Samime Sanay - Bir İlkbahardı Gitti
08 Samime Sanay - Sitem
09 Samime Sanay - Mevsim Artık Sonbahar



İndir











Samime Sanay - Hoşgeldin Aşk
============================

Samime Sanay - Affedersiniz
Samime Sanay - Askıma Kral Olsan
Samime Sanay - Ayva Çiçek Açmış
Samime Sanay - Bahar Gelir Bülbül Öter
Samime Sanay - Bir İlkbahar Sabahı
Samime Sanay - Enginde Yavaş Yavaş
Samime Sanay - Ey Buti Nev Eda
Samime Sanay - Hep Böyle Kal
Samime Sanay - Her Yaşın Ayrı Güzelliği Var
Samime Sanay - Karam
Samime Sanay - Mevlana
Samime Sanay - Son Sevgi
Samime Sanay - Veda Busesi



İndir









Samime Sanay - Samime Sanay
===========================

Samime Sanay - Ada Sahillerinde
Samime Sanay - Ben Sana Mecburum
Samime Sanay - Beni Hatırla
Samime Sanay - Bir İlkbahar Sabahı
Samime Sanay - Bir Sabah İstiyorum
Samime Sanay - Gözleri Aşka Gülen
Samime Sanay - Kapıldım Gidiyorum Bahtımın Rüzgarına
Samime Sanay - Kaşın Gözün Şöyle Dursun
Samime Sanay - Mektup
Samime Sanay - Nasıl Geçti Habersiz
Samime Sanay - Sana Nasıl Sevdalanmam
Samime Sanay - Şarkılardan fal tuttum ikimize kaç kere
Samime Sanay - Sevda Düğümü
Samime Sanay - Söyleyemem Derdimi Kimseye
Samime Sanay - Unutamam Seni
Samime Sanay - İçimde Kim Vardır



İndir

Alternatif









Samime Sanay - Sarsam Diyorum
=============================

Samime Sanay - Bana Nemli Bakışlarla
Samime Sanay - Bitecek Bir Gün Çilem
Samime Sanay - Bu Günde Bir Haber Gelmedi Senden
Samime Sanay - Böyle Ayrılık Olmaz
Samime Sanay - Gül Ali
Samime Sanay - Kader Dedim Sensizliğin Adına
Samime Sanay - Mehtabın Ben Olacağım
Samime Sanay - Nasıl Geçti Habersiz
Samime Sanay - Neredesin Bilmiyorum
Samime Sanay - Sarsam Diyorum
Samime Sanay - Sevgi Bazen Bir Sıcacık Eldedir
Samime Sanay - Seviyor
Samime Sanay - İçimdeki Özlemi



İndir









Samime Sanay - Sevgi Bağları
============================

01 Samime Sanay - Yak Ne Varsa Benden Kalan
02 Samime Sanay - Bir Dilek Diledim
03 Samime Sanay - Ağlatıp Küstüreceksen
04 Samime Sanay - Kederden mi Neden Bilmem
05 Samime Sanay - Gelsen Ne Olur
06 Samime Sanay - Sevgi Bağları
07 Samime Sanay - Her Gün Aynı Heyecan
08 Samime Sanay - Bir Sabah Gelirsem Çiçek Elimde
09 Samime Sanay - Selam Vermeden Gelip Geçersin
10 Samime Sanay - Gel Sevgili Gibi



İndir









Samime Sanay - Sevgi Üzerine Sohbet
===================================

Samime Sanay - Bahar Çiçek Çiçek
Samime Sanay - Ben Bir Küçücük Sevdalı Kuştum
Samime Sanay - Bir Dinlesen Kalbimi
Samime Sanay - Bir Gönül Hikayesi
Samime Sanay - Bir İlkbahar Sabahı
Samime Sanay - Böyle mi Esecekti
Samime Sanay - O Yerde Bekle
Samime Sanay - Potbori (Pencereden Kuş Uçtu-Karabiberim-Bağa Gel Bostana Gel)
Samime Sanay - Senede Bir Gün
Samime Sanay - Sitem
Samime Sanay - Umudum Heyecanım



İndir









Samime Sanay - Yalnız Benim Ol
==============================

Samime Sanay - Görmedim Uysun Felek Amalime
Samime Sanay - Ömrümün Gülüsün
Samime Sanay - Ne İdi Ne Oldu Halim
Samime Sanay - Yürü Dilber Yürü
Samime Sanay - Yine Bir Sızı Var
Samime Sanay - İçimde Kim Vardı
Samime Sanay - Ölürsem Yazıktır
Samime Sanay - Söyleme Bilmesinler
Samime Sanay - Vardar Ovası
Samime Sanay - Yalnız Benim Ol
Samime Sanay - Ararım Seni
Samime Sanay - Sevmediklerinle Gönül Avutma



İndir









Samime Sanay - Ölürsem Yazıktır
===============================

Samime Sanay - Hüzzam Peşrev-Görmedim Uysa Felek
Samime Sanay - Ararım Seni
Samime Sanay - Sevmediklerimle
Samime Sanay - Ussak Taksimi-Ömrümce Gülesin
Samime Sanay - Neydi Ne Oldu
Samime Sanay - Yürü Dilber Yürü
Samime Sanay - Ah Bu Yerler (Mediha Şen)
Samime Sanay - Yine Bir Sizi Var İçimde
Samime Sanay - İçimde Kim Vardır
Samime Sanay - Ölürsem Yazıktır Sana Kanmadan
Samime Sanay - Söyleme Bilmesinler
Samime Sanay - Vardar Ovası
Samime Sanay - Dost Sanıp Sarılmışm (Mediha Şen)
Samime Sanay - Neler Çektim (Mediha Şen)
Samime Sanay - Rast Peşrev-Yalnız Benim Ol



İndir









SamimeSanay - Yudum Yudum Sevdayım
==================================

Samime Sanay - Yudum Yudum Sevdayım
Samime Sanay - Seni Hissederim
Samime Sanay - Neresinde
Samime Sanay - Dost Diye Çırpındım
Samime Sanay - Sensiz Gecen Günleri
Samime Sanay - Geliyorsun Geçiyorsun
Samime Sanay - Ağlamışım Gülmüşüm
Samime Sanay - Seninle Varolacağım
Samime Sanay - Kuşlar Getirir Sesini Bana
Samime Sanay - Maziyi Unutma
Samime Sanay - Saçının Tellerine
Samime Sanay - Al Yanağın Alına
Samime Sanay - Enstrumental



İndir



0 yorum:

Yorum Gönder